سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

راه اندازی دستگاه جدید آنژیوگرافی در بیمارستان امام خمینی اهواز با قابلیت آنژیوگرافی بیماران بالای ۱۰۰ کیلوگرم

با راه اندازی این دستگاه تعداد بیشتری از بیماران در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز توسط همکاران فوق تخصص و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی خدمات رسانی خواهند شد.سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از راه اندازی دستگاه جدید آنژیوگرافی در این بیمارستان با قابلیت انجام آنژیوگرافی برای بیماران دارای وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم خبر داد.دکتر کامبیز معصومی در این باره توضیح داد: با هدف ارائه خدمات بهتر و نوسازی تجهیزات پزشکی بیمارستان یکی از دستگاه های قدیمی آنژیوگرافی از رده خارج و دستگاه جدید خریداری و جهت خدمات رسانی راه اندازی شد.وی ادامه داد: با پیگیری هایی که انجام دادیم و رایزنی های رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاون درمان دانشگاه و همچنین حمایت های وزیر بهداشت در این زمینه، دستگاه آنژیوگرافی وارد کشور و استان خوزستان شد و راهکارهای لازم برای راه اندازی آن به اجرا در آمد.
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز اظهارکرد: این دستگاه امروز به بهره برداری رسید و اولین بیمار نیز مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی قرار گرفت.
معصومی افزود: با راه اندازی این دستگاه تعداد بیشتری از بیماران در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز توسط همکاران فوق تخصص و فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی خدمات رسانی خواهند شد.
وی عنوان کرد: دستگاه جدید قابلیت آنژیوگرافی بیماران بالای ۱۰۰ کیلوگرم را داراست. همچنین انتخاب هایی دارد که می توان بر اساس سن و جثه بیمار اقدامات تشخیصی و درمانی لازم را انجام داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد