سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انفجار گاز در اهواز قربانی گرفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حادثه انفجار گاز شهری و فوت یک شهروند در این حادثه خبر داد.

امیر نجفی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در تشریح این حادثه اظهار کرد: ساعت 1:43 بامداد امروز (20 مردادماه) در تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر انفجار منزل مسکونی واقع در منطقه چهارراه زند اطلاع داده شد.وی افزود: آتش‌نشانان در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از سه خودروی اطفا حریق و سه خودروی امداد و نجات و خودروی نردبان پس از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.نجفی گفت: در این حادثه یک باب منزل مسکونی ویلایی قدیمی در اثر نشت گاز و انفجار به صورت صد در صد تخریب شد و متاسفانه یک پیرمرد حدودا 72 ساله بر اثر ریزش آوار فوت کرد. جسد قربانی توسط آتش‌نشانان با تلاش فراوان از محل حادثه خارج و به آمبولانس منتقل شد.

وی با بیان این‌که موج انفجار موجب وارد آمدن خسارت به منازل همجوار ساختمان شده، ادامه داد: در این عملیات 7 دستگاه خودروی عملیاتی و 30 نفر آتش‌نشان شرکت داشتند.مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: متاسفانه سالانه در اثر بی‌احتیاطی شهروندان شاهد بروز حوادث ناگوار با منشا گاز و وسایل گازسوز هستیم که منجر به مصدومیت یا فوت عزیزانمان می‌شود.وی با اشاره به توصیه‌های ایمنی در مورد نشت گاز، گفت: در صورت نشت گاز، فورا شیر اصلی را ببندید و از دست زدن به کلید برق و هر وسیله برقی که ایجاد جرقه می‌کند، جدا خودداری کنید. چنانچه کنتور برق در فضای آلوده به گاز قرار نداشته باشد، برق را از فیوز اصلی قطع کنید و افراد را از محل‌های آلوده به گاز، خارج کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد