سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جزئیات فوت مادر 23 ساله هویزه و جنین وی در بیمارستان امام اهواز

اهواز - ایرنا - جزئیات فوت مادر 23 ساله هویزه ای و جنینش در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز اعلام شد.

نجلا ساکی دختر عموی متوفی به خبرنگار ایرنا گفت: زینب ساکی، مادر باردار23 ساله ساکن هویزه شامگاه یکشنبه به دلیل احساس تنگی نفس راهی بیمارستان شهید چمران سوسنگرد شد.
وی افزود: پس از انجام آزمایش ها و سونوگرافی و تشخیص سالم بودن مادر و جنین هشت ماهه، پزشکان اقدام به زایمان مادر کردند که با تزریق آمپول فشار اقدام به زایمان طبیعی کردند اما متاسفانه حالت مادر بدتر شده و پزشکان عاجز از زایمان مادر، وی را به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز اعزام کردند.
ساکی ادامه داد: در بیمارستان امام خمینی(ره) مادر به دست رزیدنت بیمارستان سپرده شد و دانشجویان اقدام به معاینه مادر کردند که موجب خونریزی مادر شده و جنین در شکم مادر فوت شد.وی بیان کرد: دانشجویان پس از فوت جنین برای خروج آن از شکم مادر اقدام کردند که وضعیت جسمی مادر به تدریج بدتر شده و بر اثر خونریزی تنها یک مویرگ از قلبش فعال بوده، و با تزریق دوباره آمپول فشار و بیهوش کردن مادر، مادر ساعت چهار صبح روز دوشنبه فوت شد.
یکی از کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در این باره به خبرنگار ما اظهار کرد: این مادر دومین زایمان خود را داشته و به دلیل تنگی نفس به بیمارستان سوسنگرد مراجعه کرده و پس از آن به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز اعزام شد.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: در بیمارستان امام(ره) ابتدا احتمال ابتلای بیمار به آمبولی خون داده شد و سپس این احتمال منتفی، و بیمار به اوژانس داخلی منتقل شد.
وی گفت: جنین در این حین فوت شده بود و پزشکان، تشخیص نارسایی قلبی مادر را دادند که به بخش ICU منتقل شد و به دلیل مشکلات مختلف از جمله انعقاد خون، فوت شد.
مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با رد خبر اعزام این بیمار به بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: این بیمار در همان بیمارستان شهید چمران سوسنگرد فوت شد.
برخی رسانه ها به نقل از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، سن این بیمار را 36 ساله و چهارمین زایمان وی اعلام کرده بود.
7148/ 6037
گزارش از هنا نیسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد