سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مربی تیم ذوب آهن اصفهان:گرمای شدید اهواز مانع پیروزی ما برابر فولاد نشد

اهواز- ایرنا- مربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: باتوجه به نتایج ضعیفی که از دو بازی گذشته گرفته بودیم برای پیروزی در این بازی انگیزه های بالایی داشتیم و گرمای شدید اهواز نیز مانع پیروزی ما برابر فولاد نشد.

به گزارش ایرنا مجتبی حسینی جمعه شب پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان درهفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: باتوجه به گرمای شدید هوا و شرایط خاصی که بر این بازی حاکم بود بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: بازیکنان مابرای کسب سه امتیاز این بازی مصمم بودند و به خوبی از موقعیت های خود در این بازی استفاده کردند.
مربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تیم فولاد خوزستان در این بازی سازماندهی خوبی داشت اما بازیکنان ما تمرکز خوبی داشته و بازی را در دست گرفتند و از موقعیت های خود به خوبی استفاده کردند.وی بیان کرد: خواسته ما از این بازی تنها پیروزی بود و باتوجه به شناخت خوبی که از حریف داشتیم توانستیم به هدف خود دست یابیم.
حسینی تصریح کرد: نبود قاسم حدادی برای ما دشوار است اما باید چند ماهیبا نبود وی کنار بیاییم.
وی نبود سرمربی تیمش را در کیفیت کار بازیکنان تاثیرگذار ندانست و گفت: گل محمدی پایه های این تیم را مستحکم کرده و نبود او روی نیمکت در یک بازی تاثیری روی روند کار تیمی ما ندارد.مربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: قرار است جلسه ای در باشگاه برگزار شود و در خصوص حضور گل محمدی تصمیمگیری نهایی صورت گیرد.
دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جمعه شب در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه دو بر صفر به نفع میهمان خاتمه یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد