سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وحید طالب لو به جمع فولاد مردان خوزستانی پیوست

اهواز- ایرنا- وحید طالب لو دروازبان پیشین استقلال تهران روز پنجشنبه با بستن قراردادی یکساله به جمع فولادمردان خوزستانی پیوست.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه با درخواست کادر فنی تیم فولاد و پس از توافق مدیرعامل باشگاه با این بازیکن، قرارداد همکاری به مدت یک فصل با طالب لو امضاء کرد.
بر پایه این گزارش وحید طالب لو در شانزدهیمن دوره فوتبال لیگ برتر باشگاههای ایران پیراهن تیم فولاد خوزستان را بر تن خواهد کرد.
باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات با درخواست سرمربی این تیم اقدام به تعیین تکلیف قرارداد بازیکنان پیشین و جذب بازیکنان جدید کرد و بر این اساس علاوه بر وحید طالبلو حضور اسماعیل شریفات، مهرداد طهماسبی، احسان مرادیان، مهرداد جماعتی، میلاد پاک پرور، محمد اهل شاخه، ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری، میلاد بدرقه، مجتبی نجاریان، مهرداد هدایتیان، صابر حردانی، عبداله کرمی، بهرام رشیدی فرخی،حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده، محمود مطلق زاده و یوسف وکیا در جمع فولادمردان قطعی شد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دو بازی نخست لیگ برتر باشگاههای ایران با کسب یک امتیاز در حال حاضر در رتبه 14 جدول این مسابقات قرار دارد.
فولاد خوزستان در اولین بازی خود در اهواز با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود تیم ماشین سازی تبریز شد و در دومین بازی خود در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه یک بر یک پرسپولیس تهران را مغلوب کرد.تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمان اسبق باشگاههای برتر ایران روز جمعه هفته جاری در سومین مسابقه خود در لیگ شانزدهم در ورزشگاه غدیر اهواز برابر ذوب آهن اصفهان به میدان خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد