سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تازیانه شرجی بر صورت نیمه تابستان/ تابستان خوزستان تاب گرما ندارد

خبرگزاری فارس: تازیانه شرجی بر صورت نیمه تابستان/ تابستان خوزستان تاب گرما ندارد

گرما و شرجی شدید در این روزها باعث شده است تا وضعیت هوای خوزستان به حالت بحرانی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، امروز نزدیک به نیمی از فصل تابستان در این استان گذشته است، فصلی که به باور مردم این دیار به مانند سال‌های گذشته چند روز سوز گرما و شرجی داشت و با آزار کم دست از سر آسمان و مردم این استان بر می‌داشت.

امسال انتظارها به مانند گذشته تفسیر نشد، ابتدای سال با افزایش باران در سطح چندین شهر استان و زیر آب رفتن آن انتظار می‌رفت سالی با هوای مطلوب رقم بخورد ولی دیری نپایید که تفاسیر به گونه‌ای دیگر در آمد و خوزستان در شوک تب فرو رفت.

در سومین ماه سال بود که هوای استان رفته رفته به روند طبیعی خود یعنی گرما وارد شد و همه انتظار گرمای گاها تا 50 درجه سانتی‌گراد البته به صورت مقطعی در این استان را داشته، اما تعابیر به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

خوزستان با وارد شد به فصل تابستان بیش از پیش سوزاند و این باعث شد تا که چندین جلسه ستاد بحران تشکیل شود و به صورت روزانه اطلاعیه‌هایی منتشر شود، این روند باعث شد که در اکثر روزهای تابستان تا به امروز هوای این استان در اغلب شهرستان‌ها گرمای 50 درجه سانتی‌گراد را تجربه کند و این در حالی است که تداوم شرجی‌های گاها تا 95 درصد ادامه دارد و خوزستان با گرما و شرجی دست و پنجه نرم می‌کند.

با وجود اینکه گرمای شدید در خوزستان باعث کاهش کار ادارات به ساعت 13 شد، بازهم شرجی و رطوبت کام عابران و شهروندان را تنگ کرده است.

حال باید دید روند صعودی افزایش شرجی و دما تا به کی ادامه خواهد داشت و مردم این استان چه زمانی هوای متعادل استان را تجربه خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد