سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جو ورزشگاه غدیر کام منصوریان را تلخ کرد

            اهواز- ایرنا- تیم استقلال تهران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشور در حالی به مصاف استقلال خوزستان رفت که جو ورزشگاه غدیر اهواز به شدت علیه سرمربی این تیم بوده و کام این مربی جوان را تلخ کرد.

به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشور اگرچه یک بازی جذاب بود اما برخی از تماشاگران از ابتدای بازی با شعار علیه منصوریان سرمربی تیم استقلال کام او را تلخ کردند و همین امر باعث شد وی به نشانه اعتراض در کنفرانس پس از بازی حاضر نشود و مربی تیم را به جای خود برای پاسخ به خبرنگاران به نشست خبری فرستاد.
همین امر انتقاد شدید برخی اصحاب رسانه را به دنبال داشت تا جایی که تعدادی از آن ها تصمیم به ترک جلسه کردند اما در نهایت سایر خبرنگاران پای صحبت های مربی تیم نشستند.
مدتی پیش علیرضا منصوریان در مصاحبه ای صحبت هایی را مطرح کرده بود که هواداران خوزستانی را آزرده خاطر کرده و سوء تفاهم هایی را ایجاد کرد که در این بازی جو ورزشگاه به همین دلیل علیه او بود.
درگیری روی سکوهای ورزشگاه بین هواداران نیز یکی دیگر از حاشیه های این بازی بود اما این درگیری ها خللی در بازی و نظم سکوهای ورزشگاه ایجاد نکرد.
اگرچه انتظار می رفت در این بازی تماشاگران زیادی به ورزشگاه غدیر بیایند اما بعد مسافت و گرمای طاقت فرسای هوای اهواز باعث شد تنها 10 هزار نفر به ورزشگاه بیایند.
یکی دیگر از حاشیه های این بازی ممانعت از ورود وسایل نقلیه خبرنگاران از در مخصوص خبرنگاران بود که مشکلاتی را برای اصحاب رسانه ایجاد کرده بود.
همچنین در فصل جدید برای نخستین بار در ورزشگاه غدیر،کنفرانس خبری مربیان دوتیم از شبکه ورزش به صورت زنده روی آنتن رفت.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور یکشنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و تیم استقلال خوزستان موفق شد با نتیجه دو بر یک میهمان خود را شکست دهد.
7152/6065

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد