سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

افراد شعاردهنده علیه منصوریان، منتسب به ما نبودند/نسبت به شکایت تهرانی‌ها نظری ندارم

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با تاکید بر این که افرادی که در بازی شب گذشته علیه منصوریان شعار سر دادند، منتسب به باشگاه استقلال خوزستان نبودند، گفت: امیدوارم این عده شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌منطقه خوزستان، اظهار کرد: ‌شب گذشته (یکشنبه) یک بازی خوب و تماشاگرپسند به نمایش گذاشته شد و بازی در زمین به نحو جوانمردانه‌ای انجام شد و داوری نیز بسیار خوب بود.

وی افزود: ‌این دیدار بسیار خوب بود و بار فنی بسیاری داشت و ما از عملکرد تیم راضی بودیم. هدف ما ادامه روند سال گذشته‌مان است و به محقق شدن این مهم، امیدواریم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص حواشی این دیدار و شعار تماشاگران علیه منصوریان نیز گفت: ‌هر شعاری که علیه منصوریان سر داده شد را محکوم می‌کنیم و قسم می‌خورم این تماشاگران منتسب به استقلال خوزستان نبودند.

وی ادامه داد: ‌متاسفانه در دو ‌سه سال گذشته نقل قولی از سوی منصوریان بیان شد که دامن‌گیر او شد. همه اعضای باشگاه استقلال خوزستان هم پیش از این دیدار و طی مصاحبه‌هایی که داشتند، از تمام تماشاگران خواستند که علیه منصوریان شعار سر ندهند.

پورکیانی بیان کرد: ‌حرف‌های ناسزا مورد تایید هیچ کس نیست و برد فوتبال این قدر ارزش ندارد که شخصیت افراد زیر سوال برود. به هر حال باز هم تاکید می‌کنم که این عده افراد منتسب به باشگاه استقلال خوزستان نیستند و امیدوارم شناسایی شوند و با آن‌ها برخورد شود.

وی درخصوص در نظر گرفتن پاداش برای برد تیم برابر استقلال تهران گفت: ‌مانند سال گذشته برای هر برد پاداشی برای تیم در نظر می‌گیریم و امسال هم هر بردی پاداش خاص خود را دارد و همه چیز روال خودش را طی می‌کند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درخصوص شکایت باشگاه استقلال تهران از باشگاه استقلال خوزستان به دلیل فحاشی‌های صورت گرفته علیه سرمربی این تیم در بازی شب گذشته، گفت: در این زمینه نظری ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد