سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حاشیه های معارفه استاندار جدید خوزستان

اهواز – ایرنا – جلسه تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خوزستان، بعد از 40 روزه خلاء استاندار، با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا جلسه معارفه استاندار جدید خوزستان چهارشنبه در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد.
*جمعیت زیادی از شهرداران، فرمانداران، اعضای شوراهای شهرها، مدیران کل و ستادی، فعالان سیاسی و خبرنگاران حضور یافتند به طوری که سالن گنجایش این جمعیت را نداشت و علاوه بر صندلی هایی که اضافه شد، تعداد زیادی از حضار به صورت ایستاده این مراسم را دنبال می کردند.

*حجت الاسلام ناصری نژاد نماینده شادگان و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان، سیدراضی نوری نماینده شوش، فریدون حسنوند نماینده اندیمشک، همایون یوسفی نماینده اهواز و عباس پاپی زاده نماینده دزفول در این مراسم حاضر شدند.

*حجت الاسلام ناصری نژاد رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با گله مندی از حضور نیافتن وزیر کشور گفت: با وجود احترام زیادی که برای امیری قائم مقام وزیر کشور قائل هستیم اما انتظار داشتیم با توجه به اهمیت این مراسم، وزیر کشور برای تودیع و معارفه استاندار خوزستان حضور یابند.

*مقتدایی استاندار سابق خوزستان طی سخنرانی طولانی مدت خود بارها با جملات طنز حاضران را به خنده واداشت و یا با اظهارات صریح در جمع همهمه ایجاد کرد؛ به طوری که سخنرانی وی بارها با کف زدن های حاضران مواجه شد.
وقتی کف زدن های حاضران طولانی شد، مقتدایی به حالت طنز گفت که اگر دو ماه قبل اینگونه برای من کف می زدید، قطعا نامزد مجلس می شدم.

*مقتدایی سکه های هدیه وزارت کشور و سایر هدایای ادارات را به شیرخوارگاه هدیه کرد.

*مقتدایی با اشاره به لغو نشست مطبوعاتی خود در روز برکناری، اظهار کرد: این نشست با هماهنگی خانه مطبوعات فردا برگزار خواهد شد.

عبدالحسن مقتدایی 21 اردیبهشت از سمتش کنار رفت. غلامرضا شریعتی استاندار جدید خوزستان دراین مراسم معارفه شد.
7151

انتهای پیام /*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد