سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندار خوزستان: بیکاری، ریزگرد و آب مهم ترین مشکلات خوزستان هستند

اهواز – ایرنا – استاندار جدید خوزستان بیکاری، ریزگرد، کم آبی و آموزش و پرورش را مهمترین چالش های این استان دانست و گفت: همه اندیشه ها و سلایق سیاسی و حزبی باید برای توسعه این استان با یکدیگر متحد شوند.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی چهارشنبه در شورای اداری خوزستان که برای معارفه وی تشکیل شده بود، خوزستان را قلب ایران توصیف کرد و گفت: کشور برای بقای خود نیازمند رشد و توسعه این استان است؛ به این معنی که توسعه خوزستان، توسعه کشور است.
وی اظهار کرد: ضمن احترام به همه اندیشه ها و سلایق سیاسی و حزبی و ضرورت حضور همه آنها، اما برای توسعه این استان همه باید با یکدیگر متحد شوند.
شریعتی تاکید کرد: شعار دولت یازدهم اعتدال است و تحقق آن نیاز به همدلی دارد.
وی اظهار کرد: خوزستان از بیکاری جوانان، گرد و غبار، کم آبی، آموزش و پرورش و ... آسیب های زیادی دیده بنابراین اصلاح سیاست ها باید در اولویت قرار گیرد.
شریعتی تاکید کرد: از طریق مطالعات علمی و راهکارهای قانونی و عقلی باید برای این مشکلات راه حلی پیدا کرد.
وی افزود: اگر چه مشکلات این استان متعدد است اما فرصتها هم کم نیست و باید با استفاده از ظرفیت همه اقشار اعم از اساتید دانشگاه، اقوام، هنرمندان، روزنامه نگاران، تشکل های مردم نهاد، نمایندگان مجلس و مدیران برای رفع آنها استفاده کرد.
فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استانداری نیز در این نشست با اشاره به 40 روز سرپرستی خود در استانداری گفت: در این مدت تلاش کردم که امانتی که سپرده شده بود را به منتخب دولت تحویل دهم.
در این مراسم عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان تودیع و غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار معرفی شد. مقتدایی از ابتدای دولت یازدهم و بیش از دو سال استاندار خوزستان بود که 21 اردیبهشت تغییر کرد. در این مدت فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همزمان سرپرستی استانداری را بر عهده داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد