سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

المپیکی‎های تکواندو به خوزستان می‌آیند

به دعوت هیات تکواندو خوزستان، تیمملی تکواندو بزرگسالان کشورمان برای برگزاری اردویی چهار روزه به اهواز سفر میکند.

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اعلام این خبر عنوان کرد: بلیت تمام اعضای تیمملی رزرو شده است و این نفرات سهشنبه (هشتم تیرماه) وارد اهواز خواهند شد و تا جمعه (یازدهم تیرماه) اردویی چهار روزه را در این شهر برپا خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اعضای تیمملی جهت حضور در اردوی اهواز گفت: سه تکواندوکار ثابت المپیک به نامهای فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی به همراه نفرات ذخیره یعنی آرمین هادیپور، امیر عمیدی و مسعود حجیزواره جهت این اردو به اهواز خواهند آمد؛ ضمن اینکه غلام‌حسین ذوالقدر (مدیرفنی تیمهای ملی تکواندو)، بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بیباک و مهرداد یوسفی (مربیان تیم) و سعید مطورینژاد (پزشک)، ملیپوشان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

دبیر هیات تکواندو خوزستان خاطر نشان کرد: برنامهریزی کردهایم که طی این چهار روز، تکواندوکاران ردههای سنی مختلف استان را نیز دعوت کنیم تا در کنار ملیپوشان تمرین کنند. همچنین مربیانی که در سطح استان در زمینه قهرمانی فعالیت فنی میکنند را فراخواندهایم تا در کنار کادر فنی تیمملی تجربهاندوزی کنند. 

وی بالا بردن سطح فنی تکواندو خوزستان را هدف از دعوت تیمملی به استان عنوان کرد و افزود: ورزشکاران هر استان طبیعتاً علاقه‌مند هستند که ورزشکاران المپیکی و قهرمان را از نزدیک ببینند؛ ما نیز این فرصت را مغتنم شمردیم و با دعوت از تیمملی سعی کردیم گامی در جهت پیشرفت تکواندوکاران استان برداریم تا ورزشکاران خوزستان بتوانند با پا زدن در کنار ملیپوشان، سطح فنی خود را ارتقا دهند. 

به گزارش ایسنا، تیم ملی تکواندو خود را برای حضور قدرتمند در رقابتهای المپیک ریو آماده میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد