سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

۱۰۰ درصد پرونده‌های جرایم سایبری خوزستان کشف شد

پلیس فتا
شناسهٔ خبر: 3691075 -
اهواز- رئیس اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتای خوزستان گفت: پلیس فتای خوزستان در بخش پیشگیری و مبارزه موفقیت مطلوبی داشته و در پرونده های سال های ۹۳ و ۹۴ کشف به ۱۰۰درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول خسرویی ظهر امروز دوشنبه در نشست اداره کل فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات کشور با نام اختصاری فتا در سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از مرجع‌های رسمی در خصوص برخورد با جرایم رایانه‌ای تشکیل شد.

وی عنوان کرد: امنیت فضای تولید و تبادل اطّلاعات کشور، صیانت از هویت دینی، ملی و ارزش‌های انسانی جامعه، حفظ حریم خصوصی و آزادی‌های مشروع، صیانت از منافع، اسرار و اقتدار ملی در فضای تولید و تبادل اطّلاعات، حفظ زیرساخت‌های حیاتی کشور در مقابل حملات الکترونیک و اعتماد و آسودگی خاطر آحاد شهروندان جامعه برای انجام تمامی امور قانونی از جمله فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به منظور صیانت از حاکمیت و اقتدار ملی از جمله اهداف تشکیل پلیس فتا است.

رئیس اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتای خوزستان تصریح کرد: اولویت نخست پلیس فتا پیشگیری است که با آگاهی دادن به مردم بتوانیم خطرات این فضا را گوشزد و اطلاع رسانی کنیم زیرا هر چقدر اطلاع و آگاهی مردم بالاتر برود مضرات این فضا کمتر می شود.

خسرویی خاطرنشان کرد: پلیس فتای خوزستان در بخش پیشگیری و مبارزه موفقیت مطلوبی داشته و در پرونده های سال های ۹۳ و ۹۴ کشف به ۱۰۰درصد رسیده و این آمار خوبی است.

وی بیان کرد: پلیس فتا با تمام ارگان ها تعامل دارد تا بتواند به اولویت اول خود که پیشگیری است دست پیدا کند و ماحصل آن تبدیل به بالا بردن سطح سلامت فکری و ذهنی و امنیت در سطح جامعه شود تا با این تعاملات بتوان آسیب را به کمترین حد خود رساند.

رئیس اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتای خوزستان گفت: پلیس فتا آمادگی کامل برای آموزش تمامی گروه های هدف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد