سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حمایت شورای فرهنگ عمومی دزفول مانع فروش تیم فوتبال میلاد شد

دزفول - ایرنا - تیم های ورزشی دزفول به دلیل نداشتن حامی مالی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و در آستانه توقف فعالیت و یا فروش امتیاز به سایر شهرها بسر می برند.

در این میان نبود حامی مالی بیشترین ضربه را به تیم های فوتبال دزفول وارد کرده است به گونه ای که بسیاری از تیم های فوتبال این شهرستان به دلیل مشکل مالی در سالهای اخیر منحل شده اند.
به گزارش ایرنا پس از سرنوشت نامعلوم فروش امتیاز تیم فوتبال شهرداری دزفول و سقوط به لیگ دسته 2 حال مشکل مالی گریبان گیر تیم های فوتبال میلاد و بهمن دزفول نیز شده به طوریکه تیم میلاد دزفول در آستانه فروش قرار گرفته است و تنها اعلام حمایت شورای فرهنگ عمومی دزفول از این تیم مانع از فروش آن در روزهای گذشته شده است.
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول در هشتادو ششمین نشست ماهانه این شورا با تاکید بر حمایت شورای فرهنگ عمومی دزفول از ورزش این شهرستان خواستار حمایت تمام دستگاه های اداری برای کمک به تیم های فوتبال بهمن و میلاد شد و گفت:بخش زیادی از مشکل مالی این تیم ها با همکاری ادارات مختلف قابل کاهش است.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با اشاره به سابقه شهرستان دزفول در رشته های مختلف ورزش به ویژه فوتبال افزود: فوتبال در دزفول در رده پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان دارای ظرفیت بالایی است و باید حفظ تیم های موجود و ایجاد تیم فوتبال بزرگسالان در دستور کار قرار گیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول با تاکید بر ضرورت تشکیل تیم فوتبال بزرگسالان دزفول تشکیل این تیم را مطالبه ورزشکاران این شهرستان اعلام کرد و ادامه داد: ظرفیت های دزفول داشتن تیمی با قابلیت مطرح شدن در لیگ دسته 1 و2 کشور را فراهم کرده است.
امام جمعه دزفول توجه به ورزش را کار فرهنگی اصیل و اثرگذار نامید و ادامه داد: باید با مدیریت ورزش از فرصت های آن به خوبی استفاده و بسیاری از تهدیدهای اجتماعی را کاهش داد.
معاون اداره ورزش و جوانان دزفول نیز در نشست ماهانه شورای فرهنگ عمومی 2 تیم بهمن و میلاد دزفول را از تیم های ریشه دار این شهرستان نامید و گفت: مهمترین مشکل فوتبال شهرستان دزفول نبود حامی مالی است.
ناصر نظری ادامه داد: مشکل مالی موجب شده تا مراحل فروش امتیاز تیم میلاد دزفول به یکی از شهرستان های خوزستان در دستور کار مسئولان این تیم قرار گیرد.
وی با خوب توصیف کردن سطح فنی بازیکنان آموزش داده شده در تیم های فوتبال دزفول افزود: در صورت حمایت از این تیم ها شاهد درخشش آنها در لیگ های مختلف کشور خواهیم بود.
معاون اداره ورزش و جوانان دزفول هزینه حفظ و اداره تیم های بهمن و میلاد دزفول را بالغ بر یک میلیارد و 340 میلیون ریال برآورد کرد و ادامه داد: از امکانات اقتصادی و راهکارهای قانونی برای توسعه ورزشی شهرستان و تیم های فوتبال دزفول باید استفاده شود.
نظری افزود:در شهرهای اقماری دزفول 70 تیم فوتبال فعالیت دارند به طوریکه در برخی روستاها چهار تیم فوتبال تشکیل شده است ضمن اینکه در برخی شهرهای اقماری دزفول نیز مدرسه فوتبال تشکیل شده است.
وی تعداد تیم های فوتبال فعال در شهر دزفول را پنج تیم عنوان کرد و گفت:در این تیم های فوتبال در رده های مختلف سنی 250 فوتبالیست فعالیت دارند.
سرپرست تیم فوتبال میلاد دزفول نیز دغدغه مالی را مهمترین مشکل فوتبال این شهرستان اعلام کرد و گفت:مشکل مالی موجب شد تا امتیاز این تیم به مبلغ 300 میلیون ریال به فروش برسد ولی به دلیل اعلام آمادی شورای فرهنگ عمومی دزفول برای حمایت از این تیم قرارداد فروش این تیم را لغو کردیم.
مصطفی کاظمی افزود: همکاری ادارات و مسئولان شهرستان دزفول می تواند در کاهش هزینه های این تیم نقش تعیین کننده ای داشته باشند.
به گزارش ایرنا سرپرست تیم فوتبال بهمن دزفول نیز با اشاره به 6 سال حضور این تیم در لیگ برتر خوزستان گفت: در سال 94 تیم فوتبال بهمن دزفول با قهرمانی در لیگ برتر خوزستان به لیگ دسته 2 کشور راه یافت.
محمد عمادی نژاد افزود: پنج نفر از بازیکنان تیم بهمن دزفول جذب تیم های لیگ برتری کشور شده اند که نشان از سطح تکنیکی بالای بازیکنان شهرستان دزفول است.
وی نبود تیم بزرگسالان را موجب راه نیافتن بسیاری از جوانان مستعد به تیم های سطح بالا دانست و گفت: ورزشکاران دزفول نزد بهترین مربیان آموزش دیده و سطح فنی بالایی دارند.
در شهرستان دزفول از 34 هیات ورزشی ثبت شده 27 هیات فعال هستند که 15 هزار ورزشکار در این هیات ها به صورت سازمان یافته فعالیت ورزشی می کنند.
در رشته فوتسال نیز 16 تیم در مسابقات جام رمضان امسال شرکت کرده اند.
6068

انتهای پیام /*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد