سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

از سرنوشت مبهم خودروهای پلاک اروند تا اخذ مجوز برای خودروهای بالای 100 هزار دلار

خبرگزاری فارس: از سرنوشت مبهم خودروهای پلاک اروند تا اخذ مجوز برای خودروهای بالای 100 هزار دلار

با توجه به اینکه چند سال از طرح تردد خودروهای پلاک اروند در استان می‌گذرد، همواره نظریه‌های مختلف باعث شده تا دارندگان این وسایل دچار دغدغه و فکر‌مشغولی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، با وجود اینکه چند سال از طرح تردد خودروهای پلاک اروند در استان می‌گذرد همواره نظریه‌ها و بحث‌های مختلف باعث شده است که دارندگان این وسایل دچار دغدغه و فکر‌مشغولی باشند.

با وجود اینکه عبدالحسن مقتدایی یکی از حامیان اصلی این خودروها در استان بود، با برکناری وی طرح تردد این وسایل با بایدها و شایدهای متوالی مواجه شد و این تا جایی بود که در هفته جلسه ماه گذشته در استانداری از طرف برخی از مسئولان حاضر در این جلسه طرح ممنوعیت تردد یا عوارض روزانه برای این خودروها مطرح شد.

این در حالی بوده که معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از وصف شرایط جدید برای تردد این وسایل در استان خبر داده است.

محمدرضا معتمدی با اشاره به منویات مام معظم رهبری و ابلاغ شورای عالی مناطق ویژه به جدیت بیشتر برای ورود خودروهای لوکس به این منطقه اشاره و اظهار کرد: بر این اساس محدودیت‌هایی برای وارد کردن این خودروها در نظر و تصمیماتی نیز گرفته شد.

وی با بیان اینکه ممکن است محدودیت‌ها گوناگون و در هر منطقه متفاوت باشد، افزود: با ابلاغ‌های انجام شده قرار شد خودروهای بالای یکصد هزار دلار برای واردات مجوز داشته باشند.

معتمدی با اشاره به ورود خودروهای 2500 سی‌سی گفت: در گذشته نسبت به وارد کردن این خودروها حساسیت‌هایی  به کار برده می‌شد، ولی با دستورالعمل جدید خودروهای بالای یکصد هزار دلار باید مجوز دریافت کنند.

وی در پایان گفت: با توجه تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور هیچ نگاه مثبتی برای وارد کردن این خودروهای که جنبه مصرفی ندارند در کار نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد