سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انتخاب «غلامرضا شریعتی» یا «علی‌اصغر احمدی» برای تصدی استانداری خوزستان

خبرگزاری فارس: انتخاب «غلامرضا شریعتی» یا «علی‌اصغر احمدی» برای تصدی استانداری خوزستان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: در جلسه عصر امروز هیأت دولت از بین «غلامرضا شریعتی» و «علی‌اصغر احمدی» استاندار خوزستان معرفی خواهد شد.

مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به اعلام وزارت کشور «غلامرضا شریعتی» به عنوان گزینه بومی و «علی‌اصغر احمدی» به عنوان گزینه غیربومی برای تصدی استانداری خوزستان به هیأت دولت معرفی شده‌اند و قرار است عصر امروز در جلسه هیأت دولت گزینه نهایی انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجودی که نمایندگان افراد دیگری نیز برای تصدی استانداری به وزارت کشور پیشنهاد کرده بودند اما نهایت وزارت کشور بر این دو گزینه تأکید دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان تصریح کرد: امیدواریم عصر امروز هیأت دولت گزینه نهایی استانداری را انتخاب و استان را از بلاتکلیفی برهاند.

به گزارش فارس، سوابق اجرایی علی‌اصغر احمدی دبیرکلی جمعیت هلال احمر کشور و در حال حاضر معاون هماهنگی و پیگیری ریاست جمهوری است و پیش از این معاون وزیر کشور در دو دوره، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا، دبیر شورای امنیت کشور، استاندار گلستان و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بوده است.

علی‌اصغر احمدی متولد بیارجمند از توابع شاهرود استان سمنان زادگاه حسن روحانی رئیس جمهور است.

غلامرضا شریعی در دوران اصلاحات سابقه مدیرکلی سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، معاونت سیاسی امنیتی استانداری و در محدوده زمانی کوتاهی به عنوان سرپرست استانداری خوزستان مشغول فعالیت بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد