سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کوچ دونده خوزستانی به عمان

دونده ماده های 200 و 400 متر خوزستان گفت: من یک جوان 20 ساله هستم و اینک به خاطر بی مهری هایی که به رشته دو و میدانی در استان می شود، باید خوزستان را ترک کنم و برای پیشرفت به کشور دیگری بروم.

ولید بچیه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص علت تصمیمش به ترک کشور و استان خوزستان و ادامه کارش در کشور عمان، اظهار کرد: نمی خواهم ادعا کنم که قهرمان ایران هستم اما من ورزشکاری هستم که هیچ وقت حاشیه ای نداشتم و اکنون به دلیل بی توجهی ها، دلسرد و بی انگیزه شده ام و قصد دارم از این جا بروم.

وی گفت: پس از ماه مبارک رمضان لیگ برتر دو و میدانی کشور آغاز می شود ولی علی رغم وجود سرمایه هایی که در استان است، کسی اسپانسر نشده و اقدامی برای حضور تیمش از استان در این مسابقات انجام نداده است. تمام استان هایی که از ما پایین تر هستند برای شرکت در لیگ برتر، تیم داده اند ولی ما تیمی نداده ایم. 

قهرمان 4 در 400 متر دانشجویان کشور افزود: تنها امید یک ورزشکار این است که در چنین مسابقاتی شرکت کند و ما با توجه به این که مسوولان استان هیچ اقدامی در این زمینه نداشته اند، دلسرد و بی انگیزه شده ایم. ما حتی زمانی که در مسابقات هم شرکت می کنیم، هیچ انگیزه ای نداریم، چرا که دقیقه 90 به رقابت ها اعزام می شویم و هیچ امکاناتی از جمله البسه هم به ما نمی دهند. در همین مسابقات اخیر کشوری هم به ما گفتند که هر کسی مقام بیاورد به او پاداش می دهیم که من به همراه سه ورزشکار دیگر در دو 4 در 400 متر مقام آوردیم ولی پاداشی دریافت نکردیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر امکاناتی در حد 5 یا 10 درصد هم به ما داده شود، بهترین نتیجه را می گیریم. در حال حاضر با امکاناتی زیر صفر نتیجه می گیریم. به هر حال همین وضعیت باعث شده است که بازیکنان استان برای استان های دیگر بازی کنند. 

بچیه گفت: همین عوامل باعث شد که من هم تصمیم گرفتم برای ادامه کارم به کشور عمان بروم تا بتوانم پیشرفت کنم. اگر این جا بمانم فرسوده می شوم و پیشرفتی نخواهم داشت. متاسفانه ما در حال پسرفت هستیم، در حالی که دو و میدانی یک رشته مادر است. ما در این جا مربیانی داریم که ورزشکارانی در حد آسیا و جهان معرفی کرده اند.

وی افزود: به هر حال من با کمک مربی ام، آقای رسالت زاده و دعوت باشگاه های بنیاز و الشحانیه عمان، امروز عازم این کشور هستم تا کارم را در عمان ادامه دهم.  دارنده نشان برنز 4 در 400 متر کشور خاطر نشان کرد: ما در تمرینات، سختی ها را تحمل می کنیم ولی با بی مهری مسوولان مواجه هستیم. خیلی به دو و میدانیکاران خوزستانی ظلم می شود و نمی دانم چرا مسوولان استان و کشور به ما بی مهری می کنند. مگر نفت در تهران وجود دارد که تیمی به اسم نفت می دهد. ما این جا خاک می خوریم و چرا بعد با ما این گونه رفتار می شود؟

وی بیان کرد: من یک جوان 20 ساله هستم و به خاطر این شرایط باید از کشورم خارج شوم و به جای دیگری بروم و تمرین کنم و چرا با ما این کارها را می کنند؟ واقعا به ما بی مهری می شود و من از ته دلم می گویم که خیلی از این مسوولان دلخور هستم.

بچیه گفت: هشت ماه است که هیات استان، رییس ندارد و نمی دانم تا چه زمانی باید شرایط به این صورت باشد. دو و میدانیکاران استان و مربیانشان هم برنامه های خوبی دارند ولی بازیکن وقتی انگیزه ای ندارد، چطور می تواند تمرین کند؟ در حالی که او باید فکرش آزاد و راحت باشد. به هر حال گفتم که به عمان بروم و آن جا تمرین کنم تا بتوانم به اهدافم برسم. تاکنون هم از جیب خودم هزینه کرده ام و چرا باید به این صورت باشد؟

وی ادامه داد: ما نمی خواهیم مسوولان بیایند و به ما پول بدهند، فقط بالای سرمان باشند و در دو و میدانی استان تغییری ایجاد کنند. ما در گذشته رییس هیات داشتیم و با توجه به این که رایزنی می کرد، شرایط مان خوب بود ولی اکنون هیچ. جا دارد از مربی ام آقای رسالت زاده نیز بابت تلاش هایی که برای من داشته است، قدردانی کنم.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته نیز احمدرضا خنفری، قهرمان خوزستانی دو و میدانی به دلیل آن چه که بی‌توجهی مسوولان عنوان کرد، از این ورزش کناره‌گیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد