سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پراکنش نامتوازن واحدهای صنعتی یکی از مشکلات خوزستان است

خبیر
شناسهٔ خبر: 3673679 -
اهواز ـ سرپرست استانداری خوزستان، یکی از مشکلات این استان را پراکنش نامتوازن واحدهای صنعتی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله خبیر ظهر امروز سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی خوزستان در سالن جلسات استاندار خوزستان اظهار کرد: بحث اقتصاد مقاومتی مسئله ای است که در راستای پویایی و تحرک بخشی به اقتصاد بویژه در واحدهای صنعتی می تواند قدم های مؤثری بردارد.

سرپرست استانداری خوزستان تأکید کرد: هم مدیرانی که در این جلسه هستند و یا آنهایی که نیستند همه باید ظرفیت ها و واقعیت ها را شناسایی و بیشتر به آن توجه کنند. مشوق های لازم را در نظر بگیرند و از ظرفیت های بودجه های مصوب هفت اولویت به خوبی استفاده کنند.

خبیر بیان کرد: یارانه هایی برای واحدهای صنعتی پیش بینی شده که پرداخت این یارانه ها می تواند کمک بسیاری به آنها و به ویژه واحدهای کوچک داشته باشد.

وی عنوان کرد: کمیته بررسی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان راه اندازی شده است تا مشکلات واحدهای صنعتی استان را مورد بررسی قرار دهند و تأکید شده تمامی دستگاه های اقتصادی استان و همچنین سایر دستگاه های ذیربط حتما در این کمیته حضور داشته باشند.

سرپرست استانداری خوزستان با اشاره به اینکه باید تمام جوانب واحدهای صنعتی که برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند را در نظر گرفت، یادآور شد: مشکلات این واحدها تنها نقدینگی نیست بلکه حتی در مسائل حقوقی و مدیریتی نیز دچار مشکل هستند.

خبیر تأکید کرد: یکی از وظایف مسئولان استانی ایجاد بستر مناسب برای رشد اقتصادی در استان است. به هر حال صنعت نیز یکی از ارکان اساسی در توسعه اقتصادی به شمار می رود و برای رسیدن به رشد اقتصادی هم نیازمند توجه به آن هستیم.

سرپرست استانداری خوزستان در پایان یکی از مشکلات این استان را پراکنش نامتوازن واحدهای صنعتی دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد