سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی روز

هشدار روسیه به نیروهای زمینی ترکیه

وزارت خارجه روسیه ابتدا خبر داده که هیچ کماندوی ترکیه‌ای در خاک سوریه حضور ندارد و سپس هشدار داده که اگر چنین حضوری واقع شود، تمامیت ارضی سوریه نفض شده است.
به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه امروز به شدت نسبت به تبعات حضور نیروهای ویژه ترکیه در خاک سوریه هشدار داد.
به نوشته اینترفاکس، وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که نیروهای ویژه ترکیه در هیچ‌یک از محورهای عملیاتی داخل سوریه حضور ندارند و اگر پا به خاک سوریه بگذارند، تمامیت ارضی این کشور را نقض کرده‌اند.
ترکیه با شروع درگیری‌ها در سوریه، نقش معبر ورود تروریست‌های بین‌المللی به این کشور جنگ‌زده را ایفا کرد.
کمی بعد ترکیه سعی کرد اجماعی بین‌المللی برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه و زمین‌گیر کردن نیروی هوایی ارتش این کشور ایجاد کند که شلیک به سوخو-24 روس‌ها و کشته شدن یک خلبان روس، روند داستان را تغییر داد.
روس‌ها سامانه اس-400 در سوریه مستقر کردند و به ترکیه هشدار داده شد که نقض حریم هوایی سوریه، این بار با موشک پاسخ داده می‌شود.
منبع: فارس

بزرگترین پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی خارج از سرزمین‌های اشغالی/ «دهلک» کجاست +نقشه

از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی «تجسس» علیه کشورهای منطقه، یکی از مهمترین ابزارهای تل آویو برای تضمین بقایش بوده که نه تنها از داخل سرزمین های اشغالی، بلکه از خارج آن صورت می گیرد.
«دهلک» بزرگترین پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی خارج از سرزمین های اشغالی
گروه بین‌الملل مشرق - از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی در سال 1948 میلادی در سرزمین های اشغالی فلسطین، این رژیم تلاش های مستمری را برای تجسس علیه کشورهای منطقه آن هم با استفاده از ابزارها و راه های مختلف انجام داده است.
در این ارتباط امنیتی اطلاعاتی آمریکایی «استراتفور» که به عنوان سازمان سایه‌ آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» شناخته می ‌شود، با انتشار در گزارشی افشا کرد که اسرائیل از کشور آفریقایی «اریتره» به عنوان پایگاهی جاسوسی استفاده می کند.
استراتفور در این خصوص توضیح داد که تل آویو یکی از جزایر کشور اریتره به نام «دهلک» را اجاره کرده و از طریق این جزیره که مشرف به تنگه راهبردی و بسیار مهم «باب المندب» یمن در دریای سرخ است، اقدام به جاسوسی علیه کشورهای منطقه می کند.
این مرکز به نقل از منابع آگاه دیپلماتیک و خبری تاکید می کند که تل آویو برای جلوگیری از برملا شدن فعالیت هایش در این جزیره تلاش می کند، حضور محدود و اندک، اما تاثیر گذار و مفید داشته باشد و در این راستا ورود خروج هر جنبده ای از تنگه باب المندب که دروازه ورود به دریای سرخ شمرده می شود، تحت نظر کارشناسان رژیم صهیونیستی مستقر در این جزیره است.
«دهلک» بزرگترین پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی خارج از سرزمین های اشغالی
جزیره دهلک در واقع مجمع الجزایری با بیش از یک صد جزیره کوچک است که جمعا مساحتی بالغ بر 700 کیلومتر را تشکیل می دهد و نزدیک ترین فاصله آن با سواحل اریتره 43 کیلومتر است و به دلیل سواحل مناسب لنگرگاه شمار زیادی از کشتی های تجاری و نفتکش هایی است که در دریای سرخ تردد می کنند.
به نوشته استراتفور این پایگاه، بزرگترین پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی و دومین پایگاه دریایی بزرگ این رژیم خارج از سرزمین های اشغالی است.
این گزارش تاکید می کند که جزیره دهلک بر اساس توافقنامه امضا شده بین رژیم صهیونیستی و حکومت اریتره سال هاست، توسط تل آویو برای مقاصد تجسسی اجاره شده و مورد استفاده قرار می گیرد و حکومت اریتره در سال 1996 میلادی طی اشغال جزیره «حنیش» یمن از قایق های جنگی رژیم صهیونیستی استفاده کرد و از حمایت لجستیکی این رژیم در این حمله بهره می برد.

«دهلک» بزرگترین پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی خارج از سرزمین های اشغالی
تل آویو علاوه بر فعالیت های جاسوسی در این مرکز و رصد و کنترل تردد کشتی ها و ناوها در دریای سرخ، از این جزیره به عنوان پایگاهی برای استقرار زیر دریایی های مجهز به موشک های هسته ای نیز استفاده می کند.
پیش از اجاره این جزیره توسط رژیم صهیونیستی، روس ها تا اوایل دهه نود قرن گذشته در آن مستقر و به عنوان پایگاهی برای تسلط بر دریای سرخ و سیطره بر تردد کشتی‌ها، آن را به خدمت می گرفتند.
براساس اطلاعات امنیتی و محرمانه به دست آمده، رژیم صهیونیستی روی کوه های این جزیره برج های مراقبتی ایجاد کرده و اقدام به جمع آوری اطلاعات امنیتی از کمک های نظامی و لجستیکی می کند که مدعی است، جمهوری اسلامی ایران، آنها را از طریق دریای سرخ و به واسطه کشور سودان در اختیار گروه های مقاومت فلسطینی به ویژه کرانه باختری قرار می دهد. 
«دهلک» بزرگترین پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی خارج از سرزمین های اشغالی  
در این راستا رژیم صهیونیستی در سال 2012 میلادی ادعا کرده بود که یکی از کاروان های حامل تجهیزات نظامی برای گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه به مقصد سودان را بر اساس اطلاعات به دست آمده از پایگاه جاسوسی اش در دهلک هدف گرفته است.
رژیم صهیونیستی طی تجاوز نظامی اش علیه جنوب لبنان در سال 2006 میلادی از قایق های جنگی مستقر در جزیره دهلک جهت انجام برخی حملات موشکی علیه مواضع حزب الله در جنوب لبنان استفاده کرد.

«دهلک» بزرگترین پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی خارج از سرزمین های اشغالی
اطلاعات موجود تاکید می کند، رژیم صهیونیستی در جزیره دهلک پایگاه های زیر زمینی ایجاد کرده و در آنها اسکادران هایی از جنگنده ها و قایق های جنگی و زیر دریایی های هسته ای خود را نگهداری می کند.
عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی در این جزیره دهلک توسط یگان شنود الکترونیکی وابسته به دایره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل موسوم به «امان» انجام می شود و این یگان با استفاده از ابزار و تجهیزات در اختیار از جمله برج های هوایی و دستگاه های استراق سمع در انواع مختلف آن، اقدام به شنود مکالمه های بی سیمی و تلفتی کشتی های در حال تردد از تنگه باب المندب و در دریای سرخ می کند.

برای جنگ با داعش و النصره، با العربیه والجزیره بجنگید

شبکه های ماهواره‌ای "العربیه" و "الجزیره" که به بوق های تبلیغاتی برای تروریست های النصره و داعش تبدیل شده اند درحالی آشکارا در مقابل چشمان مدعیان دموکراسی و مقابله با ترورسیم فعالیت می کنند، که هرروز عرصه بر شبکه های مقاومت و حامیان واقعی مظلومان، تنگ‌تر می شود.
به گزارش مشرق، سیاست های خصمانه آمریکا و متحدانش علیه شبکه های مقاومت از جمله شبکه های العالم،المنار، المیادین، شبکه های ملی سوریه و .. دیگر بر کسی پوشیده نیست و همه می دانند که آثار زیانبار محاصره اطلاع رسانی، کمتر از آثار جنگ سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی نیست.

سایت خبری "شام تایمز" در گزارشی نوشت: آمریکا، که گروه های، النصره و داعش را به علت ارتکاب جرم و جنایت‌های هولناک علیه غیر نظامیان، تروریستی توصیف می کند، دربرابر شبکه های ماهواره ای العربیه و الجزیره که از این گروه ها حمایت کرده و به بوق تبلیغاتی برای این تروریست ها تبدیل شده اند، سکوت اختیار کرده است.

حمایت شبکه العربیه عربستان از تروریست ها

"ناصر قندیل" فعال رسانه‌ای و تحلیلگر مسائل راهبردی لبنانی، در مقاله‌ای در این خصوص نوشت: هرکس برنامه ها و اخبار شبکه العربیه را در عراق پی گیری کند بدون شک به این نتیجه می رسد که این شبکه حامی داعش و علیه نیروهای بسیج مردمی در این کشور، پشتیبان النصره در سوریه وعلیه ارتش این کشور است، اما سوال این‌جاست که آیا آمریکایی‌هایی که مدعی مقابله با تروریسم هستند، این وضع را نمی بینند؟

این درحالی است که آمریکایی ها خوب می دانند که بدون حضور نیروهای مردمی، هیچ جنگ تاثیرگذاری علیه داعش وجود ندارد و نیز بدون ارتش سوریه، در عمل جنگی علیه گروه تروریستی النصره صورت نمی‌گیرد. بنابراین تحریک علیه نیروهای مردمی و ارتش سوریه با هدف حمایت از داعش و النصره، دیگر کافی است.

حمایت الجزیره از تروریست های النصره
از سوی دیگر هرکس برنامه‌های شبکه الجزیره را دنبال کند، خوب می‌فهمد که این شبکه از جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی حمایت می‌کند و برای پی بردن به این واقعیت کافی است، یادداشت های اینترنتی "فیصل قاسم" مجری معروف شبکه الجزیره را پی‌گیری کند تا میزان اقدامات تحریک آمیز، عوام‌فریبی و دروغ‌پردازی های این شبکه را دریابد.
در این میان نکته قابل توجه آن است که این شبکه‌ها بر ضرورت دموکراسی، قانون اساسی، انتخابات و آزادی در سوریه با الگوبرداری از نمونه "درخشان"! آن در مملکت آل سعود و مزرعه آل ثانی در قطر، پافشاری می کنند!!
از سوی دیگر تا زمانی که این شبکه ها بر آتش توطئه و برنامه ویرانگر آمریکا برای جهان عرب می دمند، آمریکا سایر سیاست ها و تبلیغات این شبکه ها را نادیده می گیرد و تنها مساله مهم این است که به منافع رژیم اسرائیل نزدیک نشوند.
براساس این گزارش، مشکل این‌جاست که بسیاری از کسانی که خود را در جهان عرب روشنفکر، فعال رسانه ای و سیاستمدار می خوانند و ندای دموکراسی خواهی، آزادی، و حقوق‌بشر را سر می دهند، همچنان این دو شبکه ماهواره ای را شبکه هایی حرفه ای توصیف می کنند و مهم‌تر این که پیوسته با این شبکه ها تماس برقرار کرده و همکاری می کنند.
اینها هنگامی که جرم و جنایات داعش و النصره را می بینند، به خود می‌لرزند و اقدامات آنها را محکوم می کنند، اما در عین حال از کنار تعامل این دو شبکه و رسانه هایی که پرچم داعش و النصره را به اهتزار در می‌آورند و به بوق تبلیغاتی آنها تبدیل شده اند، به سادگی و بی اعتنایی عبور می کنند.
سکوت و بدبختی
بدون تردید این نفاق، خواری و سادگی... باعث شده است که تروریست های داعش و النصره به اتاق خواب ما یورش ببرند...تردیدی نیست که بوق های اطلاع رسانی وابسته به کشورهای حوزه خلیج فارس، موجب گسترش تروریسم و رشد فزاینده تروریست‌ها و جنایتکاران در منطقه شده‌اند. این بوق‌ها در ریخته شدن خون اعراب، ازهمگسیختگی آگاهیو نیز تجزیه کشورهای عربی شریک هستند.
به این ترتیب هرکس که به راستی اعلام کند که علیه داعش و النصره است، باید به صورت مستقیم علیه العربیه و الجزیره و حواشی آنها موضع گیری کند.

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1823392#sthash.mFhmtaHT.dpuf

به گزارش پایگاه خبری شبکهالعالم، سیاست های خصمانه آمریکا و متحدانش علیه شبکه های مقاومت از جمله شبکه های العالم،المنار، المیادین، شبکه های ملی سوریه و .. دیگر بر کسی پوشیده نیست و همه می دانند که آثار زیانبار محاصره اطلاع رسانی، کمتر از آثار جنگ سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی نیست.

سایت خبری "شام تایمز" در گزارشی نوشت: آمریکا، که گروه های، النصره و داعش را به علت ارتکاب جرم و جنایت‌های هولناک علیه غیر نظامیان، تروریستی توصیف می کند، دربرابر شبکه های ماهواره ای العربیه و الجزیره که از این گروه ها حمایت کرده و به بوق تبلیغاتی برای این تروریست ها تبدیل شده اند، سکوت اختیار کرده است.

عملیات آزادسازی فلوجه و تشدید خبرسازی بازوان رسانه‌ای داعش +عکس

با گذشت یک هفته از آغاز عملیات نظامی نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری شهر فلوجه در استان الانبار این کشور از گروه تروریستی تکفیری داعش، شبکه های تلویزیونی الجزیره قطر و العربیه سعودی همچنان در حال جوسازی علیه نیروهای عراقی در حمایت از تروریستها هستند.
گروه بین الملل مشرق- با گذشت یک هفته از آغاز عملیات نظامی نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری شهر فلوجه در استان الانبار این کشور از گروه تروریستی تکفیری داعش، شبکه های تلویزیونی الجزیره قطر و العربیه سعودی همچنان در حال جوسازی علیه نیروهای عراقی در حمایت از تروریستها هستند.

خودکشی الجزیره و العربیه بخاطر داعش+عکس

بنابر این گزارش، با نگاهی کوتاه به شبکه های تلویزیونی وابسته به دربار آل سعود و شیخ نشین قطر با موجی از خبرسازی، دروغ پردازی و تلاش برای تحریک اقدام و طوائف مختلف عراق مشاهده می شود. رئوس اصلی حملات رسانه های وابسته‌ به قطر  وعربستان بشرح زیر می‌باشد:

خودکشی الجزیره و العربیه در حمایت از داعش+عکس

1 - دخالت ایران در عراق از طریق کمک به نظامیان عراقی برای مبارزه با داعش 

دراین رابطه سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان و مسئولان ارشد دولتی عراق پاسخ درخور شانی به سم پاشی های مکرر رسانه های وابسته به دربار های سعودی و قطر داده اند. حضور سردار سلیمانی و برخی مستشاران نظامی ایرانی به درخواست رسمی و مکتوب و البته مکرر شخص نخست وزیر و هیات دولت عراق بوده و با توجه به قراردادهای نظامی و دفاعی منعقده فی مابین کاملا مشروع، قانونی و از نظر انسانی موجب سرافرازی ایران و ایرانی است. چرا که بر خلاف کشورهای عربی که عموما حامی داعش و القاعده و گروهک های بعثی در جنایاتشان علیه مردم عراق بودند، ایران همواره حامی ملت و دولت عراق بوده و این موضوع بارها از زبان مسئولان این کشور مورد تایید قرار گرفته است.

خودکشی الجزیره و العربیه در حمایت از داعش+عکس

2 - عملیات فلوجه نه به هدف بازپس گیری آن از داعش که با نیت کشتار اهل سنت! صورت می گیرد.

با نگاهی به سیر عملیات های نیروهای نظامی عراقی از زمان هجوم بربرگونه داعش به استانهای مختلف عراق و اشغال 2 سوم خاک این کشور نشان می دهد که مشارکت اهل سنت بومی مناطق اجرای عملیات در کلیه رده ها از فرماندهی ستادی تا میدانی و رزمندگی همواره جزو اصول لاینفک عملیات های نیروهای عراقی بوده است. حضور بیش از 200 هزار تن از ساکنین استانهای صلاح الدین، نینوی و الانبار علی رغم برخی ناجوانمردی ها و ناامنی ها (همچون انتقال عناصر تیم های ترور و تخریب داعش، انتقال خودروهای بمبگذاری شده به شهر کربلا، نشانه رفتن آرپی جی به گنبد حرم امام حسین ع در کربلا و تهدید به انهدام آن و ...) خود نشان دهنده عدم وجود هرگونه مشکلی میان شیعه و سنی می باشد. چه اینکه اگر غیر از این بود، این 200 هزار نفر لحظه‌ای امکان زندگی نداشتند. نفس پناه آوردن چنین حجمی از آوارگان به استان های شیعه نشین عراق خود نشان دهنده آگاهی اهل سنت این کشور از محبت برادران شیعه آنها می‌باشد.

خودکشی الجزیره و العربیه در حمایت از داعش+عکس

3 - بمباران مساجد و منازل اهل سنت ساکن فلوجه

مطابق معمول این رسانه های دروغگو هرگز سندی قابل اثبات برای این ادعاهای خود منتشر نکرده اند که این خود از اهمیت این اخبار به لحاظ راستی آزمایی کاسته است. لازم به ذکر است که تروریستهای تکفیری - بعثی داعش طی روزهای گذشته اقدام به بمبگذاری کلیه منازل و خیابانها و اماکن عمومی و خصوصی مناطق داخلی و حاشیه ای شهر فلوجه با هدف جلوگیری از پیشروی نظامیان عراقی کرده اند. 

خودکشی الجزیره و العربیه در حمایت از داعش+عکس

حجم و کیفیت این تله های انفجاری و بمبگذاری شده در حدی است که در برخی از موارد امکان خنثی سازی آنها وجود نداشته و لزوما باید نسبت به تخریب مکان از طریق انفجار امن مواد منفجر داخل آن اقدام کرد که این موضوع نیز در عملیات های کلیه ارتش های جهان امری مسلم و مبسوق به سابقه بوده است. طی روزهای اخیر رسانه های عراقی تصاویری از پنهان سازی خودروهای غول پیکر باری مملو از هزاران کیلوگرم مواد منفجره در داخل حیاط و صحن مساجد موجود در مناطق حاشیه ای فلوجه همچون شهرک الکرمع، السجر و الصقلاویه منتشر کرده اند.

خودکشی الجزیره و العربیه در حمایت از داعش+عکس

خودکشی الجزیره و العربیه در حمایت از داعش+عکس

4 - بزرگنمایی قدرت داعش در مقابل نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق

بزرگ نمایی قدرت گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش در مقابل نیروهای ارتش عراق با هدف القای بی نتیجه بودن هرگونه عملیات علیه این گروه صورت می گیرد. رسانه هایی همچون الجزیره، العربیه، الحدث، اسکای نیوز و ... طی روزهای گذشته به انجاء مختلف قصد القای چنین حسی را به نیروهای عراقی داشته اند که آنها قدرت ایستادگی در برابر تروریستهای وحشی را ندارند. این در حالی است که تجربه پیشروی های گسترده میدانی در کنار تلفات بسیار سنگین انسانی داعش در نبرد علیه رزمندگان عراقی بخوبی نشان دهنده ابهت پوشالی این گروه می باشد.

العربیه و الجزیره بازوان رسانه ای داعش+عکس

رسانه های عراقی و منطقه ای مملو از تصاویر اعضا و فرماندهان داعش شده که تا پیش از عملیات بازپس گیری این شهر خود را قهرمان و شکست ناپذیر جلوه می دادند اما همان افراد طی روزهای اخیر در خین فرار با لباس زنانه و هویت های جعلی در میان آوارگان در حال خروج از شهر شناسایی و دستگیر شده اند.

العربیه و الجزیره بازوان رسانه ای داعش+عکس

العربیه و الجزیره بازوان رسانه ای داعش+عکس

العربیه و الجزیره بازوان رسانه ای داعش+عکس
5 - انتساب اتهام جنایات جنگی به رزمندگان ارتش و بسیج مردمی عراق در عملیات بازپس گیری فلوجه

رسانه های عربی وابسته به قطر و عربستان با انتشار برخی تصاویر از اقدام معدود افرادی منتسب به نظامیان عراقی در حالیکه بر روی اجساد تروریستهای تکفیری درنده داعش در حال رجز خوانی هستند این اقدامات را "جنایت جنگی" عنوان نموده و نهایت تلاش خود را برای مشوش کردن چهره تابناک رزمندگان ارتش و بسیج مردمی عراق بکار بسته اند. در صورت فرض بر صحت این تصاویر و ضمن محکوم دانستن این اقدامات که بسیار محدود و نادر بوده و مطلقا قابلیت تسری به سایرین ندارد.

خودکشی الجزیره و العربیه در حمایت از داعش+عکس

چه اینکه افکار عمومی کشورهای منطقه بخوبی بخاطر دارد که الجزیره و العربیه بعنوان بازوهای رسانه ای گروهک‌های تکفیری تروریستی همچون داعش، طالبان، بوکوحرام، القاعده شبه جزیره عرب (یمن)، الشباب سومالی، دولت اسلامی عراق و صدها گروه دیگر بارها اقدام به انتشار تصاویری از لحظه ذبح و اعدام و کشتار دسته جمعی گروگان‌های شیعه و سنی کرده اما هرگز بابت این ترویج جنایت از کسی عذرخواهی نکرد و خود را متهم به ارتکاب جنایات جنگی نیز ندانسته اند.

العربیه و الجزیره بازوان رسانه ای داعش+عکس

مدیران و خط دهندگان الجزیره و العربیه گمان می کنند که ملت‌های منطقه انتشار تصاویر از ذبح دسته جمعی صدها شیعه و سنی ساکن شهر بامیان افغانستان توسط عناصر گروه طالبان که در هر دو کشور عربستان سعودی و قطر اقدام به تاسیس سفارت خانه کرده را فراموش می کنند؟ ایا انتشار تصاویر سربریدن گروگانها توسط ابومصعب الزرقاوی جنایتکار درنده اردنی تبار موجب عذرخواهی دولت اردن بدلیل ارسال تسلیحات و مهمات و تروریست برای گروههای تکفیری - بعثی شده است؟

العربیه و الجزیره بازوان رسانه ای داعش+عکس

6 - اتهام پرداخت پول به شهروندان عراقی برای فعالیت در اینترنت (توئیتر و فیسبوک) جهت حمایت از ارتش، پلیس و بسیج مردمی این کشور

این ادعا روز گذشته از سوی "فیصل القاسم" مجری و کارمند ارشد شبکه الجزیره قطر عنوان شده و طی این مدت کوتاه با موجی از تمسخر سترده در فضای رسانه ای و مجازی روبرو شده است. حقیقت مطلب این است که فعالان رسانه ای عراقی با خواندن دست ناپاک حکام قطر و عربستان در عملیات های پیشین نیروهای نظامی کشورشان اقدام به طراحی ضد حمله گسترده ای جهت جلوگیری از دروغ پراکنی و جنگ روانی دشمنان عراق کرده اند. امری که تا این لحظه با موفقیت کامل همراه بوده و تا حدود زیادی سلاح "جنگ روانی" (به عربی:حرب النفسیه) مورد استفاده مزدوران ارتجاع عربی را بشدت ناکارآمد کرده است.

العربیه و الجزیره بازوان رسانه ای داعش+عکس
العربیه و الجزیره بازوان رسانه ای داعش+عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد