سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شرکت کشت و صنعت نیشکر فارابی گواهینامه «GMP» دریافت کرد

خبرگزاری فارس: شرکت کشت و صنعت نیشکر فارابی گواهینامه «GMP» دریافت کرد

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی از دریافت گواهینامه «GMP» برای نخستین‌بار در بین شرکت‌های نیشکری کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمود قدرتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی برای نخستین‌بار در بین شرکت‌های نیشکری ایران، موفق به دریافت گواهینامه GMP (شرایط تولید خوب) از حوزه معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شد.

وی افزود: برای گرفتن گواهینامه GMP بایستی ابتدا تمام الزامات مربوط به تولید با کیفیت را شناسایی و در مجموعه خود پیاده‌سازی کرد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته است با به‌وجود آوردن شرایط و زیر ساخت‌های مناسب که قسمتی از سامانه تضمین کیفیت هستند، اطمینان دهد محصول به‌طور یکنواخت و مناسب بر اساس استانداردهای کیفی تولید و مورد کنترل قرار گرفته که این مجموعه با اجرای این کارها موفق به دریافت این گواهینامه شده است.

وی تصریح کرد: این مدرک به‌معنای مناسب بودن شرایط تولید و بهداشتی بودن محصول تولیدی برای مصرف‌کنندگان است که با دست‌یابی به این گواهینامه گام بزرگی در جلب توجه مشتریان کسب خواهیم کرد.

به گزارش فارس، این شرکت اخیراً خط تولید شکر دارویی را که ماده اولیه کارخانه‌های داروسازی است راه‌اندازی کرده و سالانه 12 هزار و 500 تن شکر دارویی تولید می‌کند.

GMP یا شرایط تولید خوب در برگیرنده اصولی است که مقدمه ای برای تضمین کیفیت و سلامت محصول در تمامی عرصه‌های تولید خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد