سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رکابزنی خوزستانی ها از اهواز تا مرقد امام راحل

هیئت ۱۲ نفره دوچرخه‌سواری استان خوزستان به منظور میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مسیر اهواز تا مرقد امام راحل را رکاب می‌زنند.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان اظهار کرد: به منظور میثاق با آرمان‌های امام راحل و ولایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هیئت دوچرخه‌سواری متشکل از ۱۲ نفر مسیر اهواز به مرقد امام خمینی(ره) و حسینیه جماران را رکاب می‌زنند.
امیر آهن‌جان، با اشاره به اینکه این هیئت دوچرخه‌سواری روز گذشته ۷ خردادماه به مقصد تهران حرکت کرده‌اند، افزود: این هیئت دوچرخه‌سواری روزانه ۱۹۰ کیلومتر رکاب خواهند زد.
آهن‌جان با بیان اینکه این گروه متشکل از پیشکسوتان ۳۵ تا ۴۷ ساله هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان هستند، افزود: این هیئت روز ۱۳ خردادماه به مرقد امام راحل خواهند رسید و در مراسم بزرگداشت رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شرکت خواهند کرد.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان در ادامه گفت: دوچرخ سواران خوزستانی ۱۵ خردادماه مسیر مرقد مطهر امام خمینی(ره) تا حسینیه جماران را رکاب خواهند زد و سپس به استان بازخواهند گشت.
آهن‌جان تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با هیئت‌های دوچرخه سواری استان‌های لرستان، اراک، قم و تهران در مسیر پیام هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان (میثاق با امام راحل و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و ولایت) در استان‌های مذکور اعلام می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد