سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گاز فاضلاب جان ۲ کارگر آبفا در خرمشهر را گرفت

فوریت پزشکی
شناسهٔ خبر: 3667059 -
خرمشهر ـ مسئول مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر  گفت: دو کارگر اداره آبفای خرمشهر در اثر متصاعد شدن گاز فاضلاب جان باختند.

سعید نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر  اظهار کرد: ساعت ۱۳ و 10 دقیقه روز گذشته گزارشی از گاز گرفتگی به ما داده شد که به فوت دو کارگر اداره آب و فاضلاب خرمشهر انجامید.

وی بیان کرد: تیم فوریت های پزشکی خرمشهر پس از چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و موفق به نجات جان یک نفر از چهار کارگر آبفای دچار حادثه شدند.

مسئول مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر به تشریح روند حادثه پرداخت و گفت: چهار کارگر آبفا در بلوار بایندر خرمشهر مشغول کار بودند که نفر اول وارد چاه فاضلاب شده و دچار حادثه گاز گرفتگی می شود، نفر دوم برای نجات جان فرد حادثه دیده وارد چاه شد و به ترتیب این جریان تا نفر چهارم ادامه یافت.

وی ادامه داد: نفر چهارم که به لبه چاه نزدیک تر بود توسط نیروهای آبفا به بیمارستان منتقل شد و تیم فوریت ها تلاش خود را برای نجات سه تن دیگر کردند و دو مصدوم را به بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر منتقل کردند.

نصیری با بیان اینکه یکی از کارگران پیش از رسیدن امدادهای گروه فوریت ها جان باخته بود، افزود: نفر دوم نیز به مرکز درمانی منتقل و در بخش آی.سی.یو به دلیل نارسایی تنفسی در گذشت.به گزارش خبرنگار مهر، حال دو کارگر دیگر آبفا تحت کنترل و رو به بهبودی گزارش شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد