سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بیانیه باشگاه استقلال خوزستان در خصوص برخی حاشیه‌سازی‌ها


ورزشی  20:0:35 1395/03/03
953-2781-5 کد خبر

باشگاه استقلال خوزستان در پی انتشار خبر جدایی خسوس، دروازه بان این تیم واکنش نشان داد و با درج بیانه ای در سایت باشگاه خود خواستار عدم انتشار چنین خبرهای حاشیه سازی شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه استقلال خوزستان، شایعه خبر جدایی خسوس از استقلال خوزستان و پیوستن به تیم های دیگر که همه هواداران را در خوزستان شوکه کرده بود، شب گذشته  فرناندو خسوس همراه با خانواده و کادر فنی تیم استقلال خوزستان به ایذه رفته و در مراسم عروسی دکتر تیم استقلال خوزستان شرکت کرد و به تمامی شایعات مبنی بر پیوستن به هر تیمی پایان داد.

سخن ما با آن دسته از عزیزانی است که به گونه شایعات دامن زده و سعی در حاشیه سازی برای تیم بدون حاشیه استقلال خوزستان می نمایند...

آیا شایعه پراکنی جایگاه مناسبی پیدا کرده که ما از آن بی خبریم؟

نشر اکاذیب پیگرد قانونی دارد اما پیشنهاد می کنیم در محکمه وجدان خود، خود را محاکمه کنید و ببینید این گونه اخبار رضایت چه کسانی را جلب خواهد کرد!؟

اگر به دنبال اخبار صحیح و بدون حاشیه هستید از ما بپرسید، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان آماده پاسخگویی به تمامی سوالات این چنین به همه دوستداران فوتبال می باشد.

لازم به ذکر است که هر شنیده ای نباید به چاپ در روزنامه ها و سایت ها برسد ...، بهترین گزینه آن است که از منبع اصلی اخبار که روابط عمومی باشگاه است پرسیده شود تا به شایعات دامن زده نشود.

آرامش و سلامت در تمامی امور باید نصب العین قرار گیرد.

به امید همدلی و همزبانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد