سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نخستین رقابت کشوری برنامه نویسی تلفن همراه سلامت در آبادان برترین های خود را شناخت

آبادان - ایرنا - تیم های آینو از کرج، کیو خرم آباد و فینیکس تهران عنوان سه تیم برتر نخستین دوره رقابت برنامه نویسی تلفن همراه سلامت کشور در آبادان را کسب کردند.

به گزارش ایرنا آینو از کرج با تولید نرم افزار در حوزه مراقبت های دوره ای میانسالی به با 942 امتیاز، کیو از خرم آباد با تولید نرم افزار مراقبت های پس از بارداری مادران با 910 امتیاز و فینیکس از تهران با تولید نرم افزار مراقبت های هنگام بارداری مادران 810 امتیاز را کسب کرده و به ترتیب جایزه های 200 میلیون ریال، 100 میلیون ریال و 50 میلیون ریال را از آن خود کردند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان شنبه در آیین پایانی نخستین رقابت برنامه نویسی تلفن همراه سلامت کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی این شهر با تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:استفاده از دانش روز دنیا و بهره گیری از نرم افزار در حوزه سلامت، هزینه ها را در حوزه کاهش داده و افزایش بهره وری را به همراه دارد.
علیرضا آموزنده گفت:بهره گیری از علوم فنی و مهندسی در سلامت و پزشکی باعث همسویی این دو رشته و ارتقاء شاخص های سلامت کشور می شود.
وی اظهار داشت:با استفاده از توان بخش خصوصی فعال در عرصه برنامه نویسی IT و بهره گیری از توان و استعداد و نبوغ متخصصان داخلی در این بخش سلامت می توان انقلابی در حوزه مدیریت سلامت کشور و استفاده از روش های جدید برای سلامت جامعه را شاهد بود.
دبیر نخستین ماراتن برنامه‌نویسی موبایل سلامت ایران نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت:شرکت کنندگان در این رویداد شش نرم افزار موبایل در شاخص کودک سالم و 15 نرم افزار موبایل مراقبت های پیش از بارداری مادران، مراقبت های هنگام بارداری مادران، مراقبت های پس از بارداری مادران، مراقبت های دوره ای میانسالی تولید کردند.
محمد بهادرام از برگزاری ماراتن برنامه‌نویسی سلامت به عنوان رویکرد جدید دانشگاه‌های بزرگ دنیا در سرعت بخشی تکنولوژی روز در حوزه سلامت نام برد و اظهار داشت:این رقابت ها به عنوان نخستین رقابت برنامه‌نویسی سلامت در خاورمیانه است که با رعایت پروتکل‌های علمی، تاییدیه دانشگاه MIT و هکینگ هلس کانادا را کسب کرده است.
در پایان این رقابت ها از مربیان و کارشناسان حوزه سلامت شرکت کننده در نخستین رقابت برنامه نویسی تلفن همراه سلامت کشور در آبادان تقدیر شد.
شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.
3015/6125

انتهای پیام /*
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد