سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مصاحبه با نماینده منتخب اندیمشک در مجلس دهم:

با قاطعیت از ریاست آقای لاریجانی در مجلس دهم حمایت می‌کنیم/ استفاده از مدیران ضعیف خیانت به مردم است

خبرگزاری فارس: با قاطعیت از ریاست آقای لاریجانی در مجلس دهم حمایت می‌کنیم/ استفاده از مدیران ضعیف خیانت به مردم است

نماینده منتخب اندیمشک در مجلس دهم گفت: با قاطعیت از ریاست آقای لاریجانی برای ریاست مجلس دهم حمایت می‌کنیم و معتقدیم نباید بالاترین مقام و جایگاه رسمی کشور را با احساسات و وابستگی سیاسی به این و آن بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، فریدون حسنوند چهارشنبه شب در جمع جوانان این شهرستان در تالار فرهنگ این شهر اظهار کرد: ما با قاطعیت از ریاست آقای لاریجانی برای ریاست مجلس دهم حمایت می‌کنیم و در این زمینه هیچ ابایی نداریم.

وی افزود: ضمن احترام به همه افراد معتقدیم که رئیس مجلس جمهوری اسلامی باید از وجاهت بین‌المللی، توان و تجربه لازم و تاثیرگذاری بر قوای دیگر برخوردار باشد.

نماینده منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم اضافه کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی باید کسی باشد که بتواند ارتباط بین سطوح مختلف کشور را برقرار کرده و در برخی از اوقات مجلس را در راس امور بنشاند نه در پایین‌ترین رده قرار دهد.

* پرهیز از احساسات و وابستگی های سیاسی در انتخاب ریاست مجلس

حسنوند یادآور تاکید کرد: کشور این‌گونه نیست که بالاترین مقام و جایگاه رسمی‌اش را با احساسات و وابستگی‌های سیاسی بخواهیم به این و آن بدهیم.

وی با اشاره به نشست‌های مختلف با مسؤولان کشور در خصوص مسائل استان خوزستان، تصریح کرد: در نشستی با دبیر شورای عالی امنیت ملی به‌ ریز مسائل و مشکلات استان را بی‌پرده بیان کرده و خواستار رفع این مشکلات شدیم.

استاندار سابق بوشهر گفت: در این نشست راه‌کار برای برون‌رفت از این مشکلات نیز ارائه شده ضمن این که وزارتخانه‌هایی مانند نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید پروژه‌های خود را در این استان عملیاتی کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: موانعی در سر راه توسعه استان وجود دارد که باید برطرف شود البته این موانع را نیز دیگران برای استان ما به وجود آورده‌اند.

وی با بیان این که نقد درون حاکمیت و ارائه راه‌کار  موجب پیشرفت و رفع مشکلات خواهد شد، افزود: بیان ضعف‌ها و معایب از سر دلسوزی، دغدغه و و وفاداری به نظام و انقلاب موجب خواهد شد که دشمنان نتوانند با بیان و استفاده از این مشکلات جوانان ما را اغفال کرده و مردم را نسبت به این نظام الهی ناامید کنند.

* اشتغال و راه‌اندازی پروژهای نیمه تمام اولویت مهم اندیمشک‌

حسنوند خاطر با اشاره به مشکلات موجود شهرستان در چند سال اخیر و رکود موجود در شهرستان، اظهار کرد: اولویت اول ما در شهرستان ایجاد اشتغال است و این امر با پیگیری و شروع به کار مجدد پروژه‌هایی مانند کارخانه سیمان، پتروشیمی، شیلات نیروگاه سیل ترکیبی انجام می‌شود که متاسفانه در این چند سال به آنها توجهی نشده است.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این شهرستان، گفت: امروز باید همه امکانات از قبیل آب، برق، گاز و همچنین حضور مداوم مسؤولان در کنار سرمایه‌گذار در شهرستان فراهم شود و ما بستر این کار را در این شهرستان آماده خواهیم کرد تا بتوانیم مشکل اشتغال جوانان را حل کنیم.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم با دعوت از جوانان برای مشارکت و ارائه طرح برای حل مشکلات شهرستان، عنوان کرد: جوانان ما باید با ارائه طرح و برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف آبادانی و پیشرفت شهر را رقم بزنند و این توان و ظرفیت در جوانان این شهرستان وجود دارد.

وی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ص) و روز جوان اضافه کرد: این حضرت اسوه ادب، اخلاق، جهاد، ماندن و جان دادن در راه هدف و ولایت‌پذیری است و بهترین الگو برای جوانان شهر و کشور ما است.

وی در ادامه یادآور شد: در دوران دفاع مقدس همین جوانان ما با رشادت و دلاوری فرماندهان رشید سپاه ما بودند و در عرصه‌های علم و فناوری، هسته‌ای، ورزشی و فرهنگ و هنر این جوانان ما هستند که برای ایران اسلامی افتخار می‌آفرینند.

وی در ادامه افزود: حل مشکلات شهرستان اندیمشک در سایه همدلی، دوری از مسائل سیاسی، منطقه‌ای و پرهیز از اختلاف و تکیه بر خودباوری و اتحاد همه گروه‌ها برای رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته امکان پذیر است.

* استفاده از مدیران ضعیف خیانت به مردم است

نماینده منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم با بیان این که استفاده از مدیران ضعیف در دستگاه‌های اجرایی خیانت به مردم است، تصریح کرد: قطعا ما از مدیران توانمند،لایق و شایسته برای پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر یک‌هزار شهید اندیمشک استفاده خواهیم کرد.وی در پایان بیان کرد: من در هفته اول آغاز به کار مجلس شرح حال و وضعیت شهرستان را برای مردم بازگو خواهم کرد البته نه از باب این که مردم را ناامید کنیم بلکه از این نظر که بگوییم در کجا قرار داریم و تلاش داریم که با تکیه بر همدلی و همراهی شما این مشکلات را از سر راه برداشته و این شهر را دوباره بسازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد