سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف بیش از ۲۷کیلو تریاک درمحورهای مواصلاتی بهبهان/۴نفر دستگیرشدند

کشف مواد مخدر در فارس
شناسهٔ خبر: 3661392 -
اهواز ـ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: مقدار ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در محور جاده پازنان و مقدار ۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در محور دیلم ـ بهبهان کشف و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ یدالله امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پرتلاش مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور جاده پازنان به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ مضنون شده و دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو اقدام به فرار می کند و مأموران پس از تعقیب و گریز فراوان خودرو را متوقف کرده و راننده را نیز دستگیر می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان خبر داد: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

امیری با اشاره به اینکه این بار مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مقصد اهواز بارگیری شده بود، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.

وی در ارتباط با کشف دیگر مواد مخدر در شهرستان بهبهان گفت: مأموران نیروی انتظامی پاسگاه درونک نیز با همکاری مأموران کلانتری سردشت زیدون از توابع شهرستان بهبهان در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور دیلم ـ بهبهان به یک دستگاه خودروی ام. وی. ام با سه سرنشین مضنون شده و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو و سرنشینان مقدار ۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

امیری با اشاره به اینکه مبدأ این بار مواد مخدر هم یکی از استان های جنوبی و مقصد آن نیز شهر اهواز بود، عنوان کرد: در این زمینه دو متهم مرد و یک متهم زن دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد