سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نماینده مردم شوش در گفتگو با رهیاب:

سید راضی نوری گفت:دشمنان با توجه به موقعیت استراتژیک و نعمت‌های خدادادی خوزستان، همیشه به دنبال نفوذ در این استان بوده‌اند به همین خاطر انتخاب استاندار برای کشور بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در خصوص ویژگی‌هایی که استاندار بعدی خوزستان باید داشته باشد به خبرنگار رهیاب گفت: جایگاه ویژه خوزستان در کشور و منطقه از منظر اقتصادی ایجاب می‌کند کسی سکان‌دار این استان شود که در حد خوزستان باشد.وی ادامه داد: دشمنان با توجه به موقعیت استراتژیک و نعمت‌های خدادادی خوزستان، همیشه به دنبال نفوذ در این استان بوده‌اند به همین خاطر انتخاب استاندار برای کشور بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.
نوری خاطرنشان ساخت: استاندار بعدی خوزستان باید حداقل در سطح یکی از معاونت‌های ریاست جمهوری باشد استاندار  خوزستان باید انسان پخته‌ای باشد که از تمام زوایا به استان نگاه کند و بتواند از تمام ظرفیت‌ها و نخبگان خوزستان استفاده کند.

وی ادامه داد: استاندار خوزستان باید کسی باشد که قدرت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را در استان داشته باشد نباید در استانی که این همه استعداد و گنج وجود دارد شاهد این حجم بیکاری باشیم.
نماینده مردم شوش با بیان اینکه در این شرایط حساس خوزستان دیگر فرصت آزمون و خطا نیست تصریح کرد: دست‌هایی پشت پرده به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام در خوزستان هستند باید کسی سکان‌دار استان شود که از همه اقوام و ظرفیت‌ها استفاده کند.
وی افزود: استاندار بعدی خوزستان باید علاوه بر دلسوز و عملیاتی بودن یک نیروی بومی باشد خوزستانی‌های زیادی هستند که در کشور این توانایی را دارند و می‌توانند دوایی برای دردهای استان باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد