سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فوتسال بانوان رامهرمز قهرمان لیگ دسته دوم کشور شد

فوتسال بانوان در کنگان
شناسهٔ خبر: 3655529 -
اهواز- با پایان یافتن دور نهایی مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته دو باشگاه های کشور، تیم بانوان شهرستان رامهرمز به لیگ دسته یک این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته دو باشگاه های کشور که با حضور چهار تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شد با قهرمانی تیم علوان رامهرمز پایان یافت.

در مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته دوم باشگاه های کشور که در دو مرحله و به صورت مجتمع به میزبانی شهرستان های رامهرمز و بهبهان برگزار شد، تیم بانوان علوان رامهرمز که در دور اول مسابقات با مربی کاردان خود نرگس علوانی موفق شده بود تیم های الیگودرز خرم آباد ، نگین بهبهان، هیئت قزوین و هیئت ایلام را از پیش رو بردارد در مرحله نهایی نیز توانست با اقتدار و کسب سه پیروزی جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور را کسب کند .

در مرحله نهایی این مسابقات چهار تیم علوان رامهرمز، هیئت فوتبال شمال غرب تهران، کارا شیراز و الیگودرز خرم آباد به مصاف هم رفتند که تیم فوتسال بانوان علوان رامهرمز نماینده استان خوزستان پس از شکست تیم های الیگودرز خرم آباد و تیم شمال غرب تهران در بازی سوم و پایانی برای قهرمان شدن و ایستادن بر سکوی نخست رقابت ها باید تیم فوتسال بانوان کارا شیراز را شکست می داد.

نماینده فارس نیز که برای قهرمان شدن نیاز به برد داشت با استفاده از تماشاگران پرشور خود و فرصت میزبانی درصدد شکست نماینده خوزستان بود اما بانوان رامهرمزی با شایستگی هر چه تمامتر توانستند با نتیجه چهار بر دو پیروز شوند و سرود قهرمانی سر دهند.

بازیکنان تیم قهرمان علوان رامهرمز را عصمت داودی، فایزه سبزعلی زاده، سحر ملمولی، زهرا کوراوند، زهرا خورند، زهرا جلال نسب، پریوش خلیلی، حلیمه نوروزی، میترا الماسی، ثمینه رئیسی، زینب جلال نسب، رقیه جلالی نسب، نرگس علوانی، حدیث رحیمی تشکیل می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد