سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هیچ ادعایی در زمینه استاندار شدن ندارم

فرج الله خبیر

شناسهٔ خبر: 3656137 -
اهواز ـ‌ سرپرست استانداری خوزستان گفت: به دلیل اعتمادی که وزیر کشور به بنده داشت سرپرست استانداری به من محول شد ولی هیچ ادعایی در این زمینه ندارم و امیدوارم دوره انتقال را به خوبی طی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله خبیر ظهر امروز در جلسه ستاد سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:‌ رویدادهای مهم و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب بسیار هستند که یکی از ویژه ترین های این رویدادها روز سوم خرداد است. باید شرایطی را فراهم کنیم که همه بهتر از سال گذشته تلاش کنیم تا ارزش های انقلاب، دفاع مقدس و اسلام را در خوزستان برجسته و به سمع و نظر مردم استان برسانیم.

وی افزود: با توجه به برنامه های تدوین شده در حوزه هنری و سایر بخش ها از جمله نیروهای مسلح، امور ایثارگران و بانوان امسال سه خرداد می تواند بسیار پربار باشد.

سرپرست استانداری خوزستان تصریح کرد: امسال در افتتاحیه پروژه ها یک شرایط بسیار مناسب و خوبی داریم. حضور معاون اول رئیس جمهور که احتمالا چند وزیر وی را همراهی می کند را برای افتتاح فاز اول طرح ۵۵۰ هکتاری در سه خرداد خواهیم داشت. تاکنون ۱۸۰ هزار از اراضی کار شده و آماده بهره برداری شده است.

خبیر عنوان کرد: حضور وزیر کار و رئیس کمیته امداد کشور را هم برای طرح های توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان خواهیم داشت.

وی خبر داد:‌ برگزاری فینال جام حذفی خرمشهر را که هر ساله داشتیم امسال به خاطر تقارن مسابقات با جام باشگاه های آسیا در ۹ خرداد ولی به مناسبت سه خرداد برگزار خواهیم کرد.

سرپرست استانداری خوزستان بیان کرد: کتاب های حوزه کمیته امداد، نیروهای مسلح و امور بانوان که ویژه سه خرداد هستند نیز باید با کمک منطقه آزاد اروند و شهرداری هرچه سریعتر به چاپ رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرند.

خبیر یادآور شد:‌ بُعد مردمی برنامه های سه خرداد باید گسترش پیدا کند و به حضور مردم در صحنه باید بیشتر توجه داشته باشیم. حضور نهادهای مردمی مثل هیئت های مذهبی و سازمان های مردم نهاد باید بیشتر شده و حضور پررنگ تری در جشن های سوم خرداد داشته باشند.

وی ادامه داد: چهار خرداد که روز مقاومت در شهرستان دزفول است هم نباید فراموش شود و در مرکز استان باید برای این مناسبت همانند روز سوم خرداد تبلیغات محیطی انجام شود.

سرپرست استانداری خوزستان در ارتباط با مقتدایی استاندار سابق خوزستان گفت: به هر حال هر کسی یک روزی آمده و روز دیگر هم خواهد رفت. مقتدایی از شخصیت و منزلت بالایی برخوردار است و دوره استانداری خود نهایت تلاشش را برای ارائه خدمات خوب و تأثیر گذار در همه سطوح استان به کار گرفت.

خبیر با تأکید بر اینکه مقتدایی در حد توانایی و ظرفیت خود کار و تلاش های بسیاری انجام داده و کم نگذاشت، اضافه کرد: قطعا بعد از انتخاب استاندار بعدی که مراسم خوب، درخور و شایسته ای را برای تشکر و قدردانی از مقام و منزلت مقتدایی برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: اگر سرپرستی استانداری خوزستان را پذیرفتم به خاطر شخصیت مقتدایی بود و به هر حال ایام خوبی را در حضور و داشتم و زمینه ای برای ارائه خدمات رسانی به استان فراهم شده بود.

سرپرست استانداری خوزستان با اشاره به اینکه نارسایی ها و مشکلات زیادی وجود داشت و با یک یا دو سال قابل حل شدن نیستند، بیان کرد: به دلیل اعتمادی که وزیر کشور به بنده داشت سرپرست استانداری به من محول شد ولی هیچ ادعایی در این زمینه ندارم و امیدوارم دوره انتقال را به خوبی طی کنم.

خبیر تأکید کرد: وحدت، انسجام و مسئولیت پذیری شرایطی را فراهم می کند تا قدمی هرچند کوچک در راستای رفاه مردم و حل مشکلات آنها داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد