سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شرایط پرداخت موردی قبوض جرایم رانندگی

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از فراهم آمدن شرایط پرداخت موردی قبوض جرایم رانندگی خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: برخی شهروندان به دلیل مشکلات اقتصادی توان پرداخت کامل جرایم معوقه خود را ندارند و نمی‌توانند به صورت یک‌جا خلافی خود را پرداخت کنند؛ با توجه به این موضوع و در راستای تسهیل در ارائه خدمات به مالکان وسایل نقلیه، با پیگیری و مکاتباتی که با پلیس راهور ناجا به عمل آمده، با ایجاد و بارگذاری فایل پرداخت مرحله‌ای یا موردی تخلفات رانندگی، امکان پرداخت موردی تخلفات رانندگی برای شهروندان فراهم شده است.

وی با اشاره به نحوه پرداخت موردی(تعدادی از قبوض جرایم رانندگی) افزود: بر این اساس، متقاضیان ابتدا باید به سایت پلیس راهور 120 وارد شده و در قسمت استعلام میزان تخلفات رانندگی پس از درج vin موجود در پشت کارت خودرو و مشاهده میزان تخلفات خودروی خود، براساس میزان پرداخت مورد در خواست اقدام کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: هر شماره قبض درج شده در صورت وضعیت خلافی دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت است، بنابراین مالکان خودرو می‌توانند با درج هر تعداد از شناسه‌ها همانند سایر قبوض رایج مثل قبوض آب و برق، گاز و ... در صفحات اینترنت بانک‌ها از طریق حساب خود یا از طریق دستگاه‌های خودپرداز نسبت به پرداخت موردی تخلفات رانندگی اقدام کنند.

قدرتی گفت: از مزایای پرداخت انتخابی جرائم آن است که می‌توان با انتخاب و پرداخت قبوض تسلیمی و الصاقی در مهلت 60 روزه، از دو برابر شدن آنها جلوگیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد