سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برخورد قاطع پلیس خوزستان با رانندگان مزاحم

اهواز - ایرنا - سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از برخورد قاطع با رانندگانی که با انجام حرکات نمایشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند و توقیف خودروهای آنها خبر داد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان، سرهنگ قاسم قدرتی در این باره اظهار کرد: برای امنیت و آرامش در برقراری نظم ترافیکی در صورتی که ماموران پلیس راهور متوجه آلودگی صوتی و یا حرکاتی مانند کشیدن ترمز دستی، دور زدن در جا و حرکات مارپیچی شوند، اتومبیل مذکور را توقیف خواهند کرد.
وی افزود: در هماهنگی با مقام قضایی، خودروهایی که باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در نظم عبور و مرور می شوند به مدت یک ماه در یکی از تقاطع های مرکزی شهر برای درس عبرت سایران و همچنین ایجاد رضایتمندی مردم از اقتدار پلیس توقیف و اعمال قانون می شوند.
وی یادآور شد: زمینه برخی تخلفات حادثه ساز را امثال این رانندگان بوجود می آورند که برای تخلیه هیجانات خود در سطح خیابان های شهر، دست به این اعمال خطرناک می زنند.
قدرتی بیان کرد:با هماهنگی با هیات اتومبیلرانی خوزستان پیست های این هیات برای آموزش و استفاده جوانان، در اختیار آنها قرار می گیرد تا در صورت تمایل رانندگان جوان برای استفاده به آن هیات مراجعه کنند.
در مناطق کیانپارس، لشکر، زیتون کارمندی و ملی راه اهواز حرکات نمایشی شبانه توسط برخی رانندگان با خودرو مشاهده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد