سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نفت آبادان؛ کورسوی امیدی در ناامیدی/ تقابل خوزستان و کرمان



خبرگزاری فارس: نفت آبادان؛ کورسوی امیدی در ناامیدی/ تقابل خوزستان و کرمان

در هفته سی و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم خوزستانی این رقابت‌ها به مصاف دو نماینده استان کرمان خواهند رفت.


به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، روزهای داغ لیگ دسته اول فوتبال هم فرا رسیده و جدال در قعر و صدر جدول در هفته‌های اخیر همیشه جذاب بوده است.
در همین چارچوب هفته سی و پنجم این آوردگاه امروز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که طی آن، از ساعت 16 و 45 به طور همزمان، گیتی پسند اصفهان در خانه میزبان پیکان صدرنشین است، تا شاید بتواند با غلبه بر صدرنشین یک شگفتی را خلق کند، که این نتیجه چندان در روند جدول هم تغییری ایجاد نخواهد کرد.
در رشت نیز داماش به مصاف فولاد یزد قعر جدولی می‌رود که این بازی برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه هر دو برای بقا خواهند جنگید و به تعبیری در این دیدار هیچ تیمی به دیگری رحم نخواهد کرد.
در همدان، پاس این شهر که لبه پرتگاه را به‌شدت حس می‌کند باید به مصاف خونه به خونه مدعی برود، تیم بابلی نیز سخت به دنبال جایگاه سوم است در این دیدار از خواسته خود کوتاه نخواهد آمد.
در تهران پارسه میزبان ماشین سازان تبریز است که در کنار پیکان راه صعود همواری به لیگ برتر دارند و فقط در اندیشه حفظ حاشیه امنیت برای خود هستند.شهرداری نیز در اردبیل میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود تا با غلبه در این دیدار خود را از منطقه خطر دور کند و به حاشیه امنیت نسبی برسد، نساجی مازندران و مس رفسنجان یک مصاف سخت را در قائمشهر برگزار خواهند کرد تا امیدهای خود را برای صعود به لیگ برتر زنده نگاه دارند.فجرسپاسی نیز که جایگاه خود را متزلزل می‌بیند در خانه از خیبر خرم‌آباد پذیرایی خواهد کرد و بی‌تفاوتی خرم‌آبادی‌ها نسبت به نتیجه این دیدار می‌تواند خبر خوبی برای زردپوشان شیرازی این رقابت‌ها باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد