سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اانتخابات استان

آغاز ماراتن برای مشخص شدن 8 نماینده مردم خوزستان در مجلس


خبرگزاری فارس: آغاز ماراتن برای مشخص شدن 8 نماینده مردم خوزستان در مجلس

رقابت کاندیداهای دور دوم خوزستان همزمان با سراسر کشور در 6 حوزه انتخابیه آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تبلیغات دور دوم کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز به همراه سایر نقاط کشور در این استان آغاز و کاندیدا‌ها برای راهیابی به خانه ملت یک هفته بیشتر را پیش روی خود نمی‌بینند.

با این وجود شور انتخاباتی در خیابان‌های شهرهای میزبان دور دوم انتخابات بالا گرفته است و هر کاندیدایی برای بهارستان و چهار سال وکالت مردم فکری در سر می‌پروراند.

با وجود اینکه در بسیاری از شهرهای این استان انتخاب‌ها از نوع شناخت قبلی و نسبت‌های فامیلی صورت می‌گیرد، روی آوردن برخی از کاندیدا‌ها به سوی احزاب و قرار گرفتن در لیست آنها از جمله نکاتی است که افراد با نگرش‌های حزبی و گاها با برخی رایزنی‌ها به‌دنبال آن هستند.

تنها خواسته‌ای که مردم و به‌ ویژه قشر جوان از این کاندیدا‌ها دارند توجه به بحث اشتغال، بیکاری و توسعه استان است که باید فرد خادمی بتواند آن را عملی کند.

خوزستان در مجلس شورای اسلامی دارای 18 کرسی است که که دور اول رقابت 10 نفر به‌صورت مستقیم به بهارستان راه یافتند و در دور دوم رقابت در 6 حوزه انتخابیه صورت می‌گیرد و 8 نماینده دیگر مردم این استان راهی استان خواهند شد.

هنوز سرنوشت حوزه‌های انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون؛ آبادان؛ ایذه و باغملک؛ مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل؛ بهبهان و آقاجاری، ماهشهر، امیدیه و هندیجان مشخص نشده و جمع 18 نفر خوزستانی‌های بهارستان در روز 11 اردیبهشت کامل خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد