سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سیل در 9 روستای بخش شعیبیه فروکش کرد/ خدمات‌رسانی به روستاهای سیل‌زده همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: سیل در 9 روستای بخش شعیبیه فروکش کرد/ خدمات‌رسانی به روستاهای سیل‌زده همچنان ادامه دارد

فرماندار شوشتر از فروکش کردن سیل در 9 روستای بخش شعیبیه خبر داد و گفت: تا پایان وضعیت بحرانی، خدمات‌رسانی به روستاهای سیل‌زده همچنان ادامه دارد.

حیدر نجفی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: طغیان رودخانه دز و سیلاب، خسارت‌های سنگینی به روستاهای شعیبیه وارد کرد، به‌طوری که باعث آب‌گرفتگی منازل روستائیان، به زیر آب رفتن مزارع کشاورزی و محصولات در حال برداشت شد، همچنین تعدادی از دام‌های روستائیان را با خود برد.

وی با اشاره به اینکه سیل‌زدگان در سه نقطه اسکان داده شده‌اند، تصریح کرد: با توجه به وضعیت سیل‌زدگان، روزانه آب آشامیدنی و مواد غذایی بسیاری در سه وعده توسط ستاد بحران شهرستان شوشتر، با همکاری دهیاران و جمعیت هلال‌احمر بین آنها توزیع می‌شود.

فرماندار شوشتر بیان داشت: در حال حاضر سیل در 9 روستای بخش شعیبیه از قبیل یشانسخی، عیله، عبدالنبی، رمانه، بیت ایریح و.... فروکش کرده، همچنین برق و آب آشامیدنی آنها وصل و مدارس بازگشایی شد.

وی یاد آور شد: در روستاهایی که سیلاب از آنها خارج شده، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار ارزیابی خسارت را آغاز کرده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان شوشتر در پایان از کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و ارگان‌های مربوطه که در امداد و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: تا پایان وضعیت بحرانی، خدمات‌رسانی به روستاهای سیل‌زده همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود برخی محدودیت‌ها و کمبود‌ها در امداد‌رسانی و ارائه خدمات، از زمان وقوع سیل تاکنون فرماندار شوشتر و اعضای ستاد بحران شهرستان و سایر دستگاه‌های مربوطه به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی و بازدید میدانی از روستاهای سیل‌زده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد