سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

قرمزهای اهواز در مصاف با استقلال؛ استقلال و پرسپولیس در اهواز/ امید ویسی به باخت سرخابی‌ها

خبرگزاری فارس: قرمزهای اهواز در مصاف با استقلال؛ استقلال و پرسپولیس در اهواز/ امید ویسی به باخت سرخابی‌ها

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم سرخابی شهر اهواز به مصاف سرخابی‌های پایتخت خواهند رفت و استقلال خوزستان در تبریز میهمان گسترش فولاد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور روزهای جمعه و شنبه پیگیری خواهد و سرنوشت سرانجام لیگ برتر نیز در روز بیشتر مشخص می‌شود.

در همین چارچوب از ساعت 17 و 30 در ورزشگاه تختی انزلی ملوانان سوگوار که در غم از دست دادن «مهرداد اولادی» به سر می‌بردند باید از سایپا کرج میزبانی کنند، بی‌شک این دیدار فارغ از جنبه‌های فنی، لحظات غم‌انگیزی را در سوگ بازیکن فقید ملوان بندرانزلی نقش خواهند بست.

در تهران نیز از ساعت 17 و 30 راه‌آهن برای فرار از قعر باید از سد پدیده مشهد عبور کند، این دیدار شاید آخرین فرصت برای یاران «توپالیدیس» باشد که بتوانند خود را از انتهای جدول جدا کرده و به روزهای آینده امیدوار شوند.

روز شنبه نیزاز ساعت  17 و 15 دقیقه ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف صبای قم می‌رود و سیاه‌جامگان نیز 15 دقیقه بعد در ورزشگاه ثامن مشهد از تراکتورسازان پذیرایی خواهد کرد، همچنین نفت تهران از ساعت 19 و 15 دقیقه میزبان سپاهان است.

اما سه تیم خوزستانی این رقابت‌ها روز پنجشنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت، هفته سرنوشت در اهواز و بین چهار تیم خوزستانی و سرخابی پایتخت رقم خواهد خورد.

بر این اساس، ابتدا استقلال خوزستان در تبریز از ساعت 17 و 30 میهمان گسترش فولاد تبریز است، دیداری که می‌تواند یاران ویسی را امیدوار به کسب عنوان قهرمانی نگه دارد، آبی‌پوشان موفق لیگ برتر، در صورتی که بتوانند از سد شاگردان فراز کمالوند عبور کنند، امید زیادی به از دست دادن امتیاز از سوی سرخابی‌های پایتخت در هفته‌های آتی خواهند دوخت.

در اهواز نیز یک مصاف نوستالژیک بین دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس برگزار خواهد شد که در نوع خود جذابیت‌های فراوانی خواهد داشت.

از طرفی سرخ‌پوشان پایتخت با کسب یک پیروزی قاطع در دربی تهران با روحیه‌ای بالا پای به میدان اهواز خواهند گذاشت و از طرف دیگر جوانان جویای نام استقلال به دنبال یک تجربه خوب در این دیدار هستند بنابراین یک دیدار جذاب و زیبا در این روز رقم می‌خورد.

پرسپولیس در صورت پیروزی در این دیدار تا حدود زیادی قهرمانی خود را مسجل خواهد کرد، بنابراین با تمام قدرت خود به اهواز می‌کند.

اما سرخ‌پوشان شهر اهواز در روزی که تقابل اهوازی‌ها و پایتخت‌نشین‌ها رقم خواهد خورد در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال زخم خورده می‌روند.

شاگردان اسکوچیچ برای کسب جایگاه بهتر تلاش می‌کنند و سعی دارند نقش گربه سیاه استقلال را همچنان ایفا کنند، از طرف دیگر استقلال مظلومی تحت شدیدترین فشارها برای کسب پیروزی در این دیدار تمام سعی خود را به کار خواهد بست.

فولادی‌ها روز سختی را در ورزشگاه آزادی در پیش خواهند داشت اما در مقابل استقلال شوک‌زده، هیچ‌گاه از پیش بازنده نخواهند بود، این دیدار از ساعت 20 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

در این هفته سرنوشت صدر و قعر جدول در گروه تیم‌های خوزستانی و دو تیم فولاد و استقلال اهواز می‌توانند کمک شایانی به یاران ویسی کنند تا مجدداً صدر را در فاصله سه هفته مانده به‌پایان این رقابت‌ها از آن خود کند.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این لیگ مهیج فوتبال کشور خواهد بود و نهایتاً کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد