سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

9 عضو شورای شهر اهواز نیامدند، جلسه شورا برگزار نشد

اهواز – ایرنا - نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا برگزار نشد.

به گزارش ایرنا یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که قرار بود ساعت 14 امروز دوشنبه در ساختمان شورای شهر تشکیل شود، به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد.
سیدمهدی آلبوشوکه، حسین حیدری، هوشنگ شیرمردی، جشمید سلحشور، علی ناصری، جانعلی خورشیدی، غلامرضا سبزعلی، احمد باورساد، مریم ابریشم کار، زیبا صالحپور، آذر زمانپور و ابتسام الباجی حاضران این نشست.
غایبان این نشست نیز حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا، حجت مظفری، هدایت ممبینی، رامی علاسوند، ناجی سواری، حجت الاسلام کاظم سواری، اسکندر زنگنه، عاشور سواری پور و سید جواد رضوی بودند.
حسین حیدری عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اعتراض به غیبت اعضا در این جلسه علنی گفت:2.5 سال است که این غیبت ها ادامه دارد و غیبت اعضا باید از سوی هیات رئیسه بررسی شود.
وی افزود: در هر جلسه باید به غیبت جلسه های قبل رسیدگی شود زیرا برای بعضی از اعضا، حضور نیافتن در جلسات عادی شده است.
شورای اسلامی شهر اهواز 21 عضو دارد که شرط تشکیل هر جلسه حضور حداقل 14 عضو است. حضور برخی اعضا در نشست ماه های اخیر با بی نظمی همراه بوده است به طوری که در میانه های جلسه علنی حاضر یا محل را ترک می کنند و یا اینکه در جلسات حضور نمی یابند.
با وجود درخواست برخی از اعضا، هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز تا کنون به غیبت های اعضا رسیدگی نکرده و گزارشی نیز از غیبت های غیرموجه اعضا ارائه نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد