سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندار خوزستان جاده امید در شهرستان هفتکل را افتتاح کرد

راهسازی
شناسهٔ خبر: 3602796 -
اهواز - استاندار خوزستان ضمن بازدید از شهرستان هفتکل جاده امید محور اهواز - هفتکل- ایذه در شهرستان هفتکل را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خوزستان صبح سه شنبه با حضور در شهرستان هفتکل به منظور افتتاح پروژه های محور مواصلاتی اهواز به دهدز جاده امید محور اهواز - هفتکل- ایذه در شهرستان هفتکل را افتتاح کرد.

معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از افتتاح جاده امید استفاده از جاده هفتکل برای اهواز به ایذه بود که این جاده را از وسط شهر رد کردیم و قرار شد تا زمان احداث یک جاده کمربندی به طول سه تا چهار کیلومتر، از این جاده برای تردد استفاده شود.

مراد مهری ادامه داد: در شرق شهر هفتکل یک جاده کمربندی وجود دارد که دور از شهر بوده و از نعمت ترافیک و حمل و نقل برخوردار نیست به همین خاطر  مسیر جاده ای برای رفتن به ایذه را از این شهر رد کردیم.

وی عنوان کرد: از نمره یک تا هفتکل ۶ کیلومتر و خروجی هفتکل به مسجدسلیمان هم هفت کیلومتر است که در نظر داریم تمام این مسیر را چهارخطه کنیم.

معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: قرار بر این است تمام نواقص موجود در شهر هفتکل و مسیرها را برطرف کرده و نیازهای ترافیکی لازم را هم ایجاد کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد