سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مشکلی برای برگزاری دیدار استقلال‌اهواز و پرسپولیس در تختی نیست

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: شرایط برای هر دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس یکسان است و مشکلی هم برای برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نیست.

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره احتمال تغییر ورزشگاه دیدار تیم‌های استقلال‌اهواز و پرسپولیس، اظهارکرد: بحث نور ورزشگاه تختی اهواز مطرح بود که باید بگویم در این زمینه هیچ مشکلی نیست و اقداماتی هم در جهت آماده‌سازی نورافکن ورزشگاه انجام شد تا این مسابقه زیر نور برگزار شود.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال طبق روالی که وجود دارد، باید مسابقه براساس مکانی که تیم میزبان مشخص می‌کند، برگزار شود و نباید وقتی تیم حریف می‌خواهد در این‌جا بازی کند، تمام شرایط را آماده کنیم که حتما برنده شود. میزبان حق دارد و باید زمین بازی را تعیین کند و حریف هم باید بیاید و بازی کند.

رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: شرایط برای هر دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس یکسان است و مشکلی هم نیست و بازی روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

وی بیان‌ کرد: درخواست باشگاه پرسپولیس هم این است که اگر امکان دارد به خاطر این‌که تماشاگران بیشتری بیایند، بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود ولی با توجه به این‌که انتخاب مکان بازی، حق تیم میزبان است، استقلال اهواز هم قبول نکرد که بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود و این هم طبیعی است. نظر سازمان لیگ هم این است که حق با تیم میزبان است.

طالقانی درخصوص تغییر ساعت بازی نیز گفت: من قبلا یک ‌بار به سازمان لیگ درخواست دادم که با توجه به این‌که در زمان فعلی، گرمی هوای اهواز در حدی نیست که بازی‌ها در شب برگزار شود، مسابقات خوزستان به خاطر جلوگیری از مصرف بیش از حد برق، زودتر برگزار شوند که این تغییر زمانی برای برخی از بازی‌ها پذیرفته شد و برای برخی دیگر خیر.

وی افزود: آخرین خبرها نیز این است که بازی دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس از ساعت 18:10 روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد