سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف 19 فقره سرقت و دستگیری هفت سارق در ماموریت های اخیر پلیس آبادان

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری هفت سارق حرفه ای و کشف 19 فقره سرقت در ماموریت های اخیر ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین کهیایی دوشنبه به ایرنا گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت در محدوده شهرستان آبادان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت:ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی هفت سارق حرفه ای شدند که طی یک عملیات پلیسی همگی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ کهیایی ادامه داد:متهمان در بازجویی های پلیس به ارتکاب 19 فقره سرقت لوازم داخل خودرو، سرقت از واحدهای صنفی، کیف قاپی، سرقت موبایل و موتور سیکلت اعتراف کردند.
وی گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش شهروندان و پاسداری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را از مهم ترین وظایف پلیس دانست و اظهار داشت:اولویت نیروی انتظامی آن است که پناهگاه مستحکمی برای مردم ایجاد کند که شهروندان، احساس آرامش و امنیت کنند.
وی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت در جامعه خاطرنشان کرد:در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری مردم حاصل نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد