سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وضعیت در مناطق سیلزده خوزستان رو به عادی شدن است

دزفول - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت:با فروکش کردن سیلاب وضعیت در مناطق سیلزده استان خوزستان رو به عادی شدن پیش می رود.

علی خدادادی ظهر دوشنبه در حاشیه امداد رسانی به روستاییان سیلزده منطقه آهو دشت شوش در شمال خوزستان به ایرنا افزود:سیلاب فروکش کرده و چهار روستای شوش نیز که مسیر تردد آنها قطع شده و در محاصره سیلاب می باشند با تلاش ستاد بحران این شهرستان جاده آنها در حال بازگشایی است.
وی افزود:روستاییان ساکن در اردوگاه منطقه آهودشت در بخش شاوور شوش ساعاتی پیش از سکنه تخلیه شده و ساکنان این اردوگاه به روستاهای خود بازگشتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:اردوگاه برپا شده از سوی جمعیت هلال احمر در منطقه سیلزده شعیبیه شوشتر نیز با تخلیه سکنه و بازگشت روستاییان به زادگاهشان جمع آوری شد.
وی افزود:در پی وقوع سیل در استان خوزستان جمعیت هلال احمر در سه نقطه حادثه دیده در شوش ، شوشتر و حاشیه اهواز وارد عمل شده و به امداد رسانی پرداخت و خانوارهای ساکن در روستاهای سیلزده را که در محاصره آب قرار داشتند با مشارکت سایر دستگاههای امدادی و ستادهای بحران جابجا کرد.
خدادادی با اشاره به انجام روزانه تا چهار سورتی پرواز بالگرد جمعیت هلال احمر برای کمک رسانی به سیلزدگان گفت:800 امدادگر استان خوزستان در امر امداد رسانی به سیلزدگان مشارکت مستقیم داشتند.
وی تاکید کرد:توزیع آب آشامیدنی بین اهالی روستاهایی که دسترسی به آب آشامیدنی بهداشتی ندارند از سوی هلال احمر همچنان ادامه دارد ضمن اینکه کمک های جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط و اسکان روستاییان در محل زندگیشان همچنان ادامه دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین از کمک های مردم نوعدوست استان خوزستان به سیلزدگان و نیز پیگیری نماینده ولی فقیه در این استان در این راستا تقدیر کرد.
طغیان رودخانه دز موجب آبگرفتگی تعدادی از روستاها در شهرهای دزفول ، شوش ، شوشتر و نیز چند روستای حاشیه شهر اهواز شد.
6068/7280

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد