سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جلسه معارفه اولین هیئت هلندی فعال در زمینه کشاورزی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه معارفه اولین هیئت هلندی فعال در زمینه کشاورزی در اهواز برگزار شد

جلسه معارفه اولین هیئت هلندی در زمینه کشاورزی در بخش تعاون استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پس از انعقاد تفاهم‌نامه بین اتاق تعاون استان خوزستان و شرکت مشاوران بین‌المللی هلند ظهر امروز جلسه معارفه اولین هیئت هلندی در زمینه کشاورزی در بخش تعاون استان برگزار شد.
مصطفی رخیصی در ابن جلسه اظهار کرد: در راستای فراهم کردن زمینه‌های اقتصادی و بازرگانی در بخش تعاون، با کنکاشی که بر کشورهای مختلف انجام گرفت در حال حاضر با شرکت مشاوران بازرگانی هلند که با مدیریت ایرانیان مقیم هلند است قردادی منعقد شده است.
وی افزود: تفاهم‌نامه به‌منظور همکاری و مساعدت در راستای معرفی و تأمین بازارهای دو کشور در بخش بازار شرکت‌های تعاونی و نیاز آنها، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عرضه محصولات و ارائه توانمندی‌ها و اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری و بازاریابی در کشورهای هدف صورت گرفته است.
رئیس اتاق تعاون استان خوزستان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه مشتمل بر حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سرمایه‌گذاری است و اقدام شایانی به‌منظور رونق بخش تعاون در بخش سرمایه‌گذاری، فروش محصولات و استفاده از برندهای بین‌المللی خواهد بود و خوزستان به لحاظ مرزی بودن و همجواری با کشورهای حوزه خلیج فارس، دارای ظرفیت و توانمندی ترانزیت کالا و محصولاتی است که در استان تولید می شود.
وی، کشور هلند را دارای قابلیت‌های بسیاری در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، دامداری و گردشگری خواند و توضیح داد: در ابتدای امر به‌دلیل وجود توانمندی‌های بسیار در بخش کشاورزی اولین گام همکاری را در این حوزه برداشتیم و امیدواریم شرکت‌های تعاونی کشاورزی بتوانند از این موقعیت استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس،  3 شرکت حاضر از هلند در زمینه ساخت و تجهیزات گلخانه‌ای و تکنولوژی‌های مدرن، تجارت گل و آموزش‌های کشاورزی فعالیت داشتند و به معرفی و ارائه توانمندی‌های خود به مسئولان قسمت تعاون پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد