سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد

آبادان - ایرنا - تیم پتروشیمی بندر امام پس از پیروزی در چهارمین دیدار فینال رقابت های لیگ برتر ایران برابر پالایش نفت آبادان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش ایرنا دیدار چهارم فینال رقابت های لیگ برتر عصر جمعه بین تیم های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد و پتروشیمی توانست در پایان 83 بر 57 پیروز شود.
کوارتر اول این مسابقه با امتیازآوری حدادی برای پتروشیمی شروع شد و این تیم همان ابتدا هفت امتیاز از میزبانش پیش افتاد، نفتی ها که در این دیدار محمد جمشیدی ملی پوش خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند در سه دقیقه نخست امتیازی کسب نکردند تا اینکه موتور گلزنی زلاتکو روشن شد و فاصله را به یک امتیاز رساند.
ادگار سوسا بازیکن خارجی ماهشهری ها در دقایق پایانی کوارتر نخست بدلیل مصدومیت از بازی خارج شد.
دقایق پایانی این کوارتر برای پتروشیمی بود و عملکرد خوب تاکوان دین در دفاع و حمله این تیم را از میزبانش پیش انداخت و در نهایت پتروشیمی با نتیجه ٢٠ بر ١٣ به برتری رسید.
در کوارتر دوم نیز پتروشیمی تیم برتر میدان بود و در همان سه دقیقه اول بازی ٢٧ بر ١٦ پیش افتاد و فاصله را به بیش از 10 امتیاز رساند.
تاکوان دین ستاره ماهشهری ‌ها در کوارتر دوم بود، فاصله امتیازی ایجاد شده فرصتی بود تا مهران شاهین طبع سرمربی پتروشیمی به حامد حدادی هم استراحتی بدهد.
در اواسط کوارتر دوم تماشاگران دو تیم علیه یکدیگر شعار می‌ دادند که با دخالت مسوولان دو تیم فضا آرام شد.
کوارتر دوم مسابقه هم پتروشیمی با نتیجه ٢٣ بر ١٢ به سود خود تمام کرد و نیمه اول را ٤٣ بر ٢٥ به سود خود به پایان برساند.
کوارتر سوم مسابقه با برتری قاطع پتروشیمی همراه بود، سامری سرمربی نفت که از کوارتر دوم بازیکنان ذخیره ‌اش را وارد میدان کرده بود دوباره نفرات اصلی را به بازی فرستاد و سعی داشت فاصله امتیازی را جبران کند اما موفق نبود و بازیکنان پتروشیمی با عملکرد خوب در دفاع و حمله موقعیت‌ هایشان را به امتیاز تبدیل می‌ کردند.
در کوارتر سوم مسابقه با نتیجه ٢٣ بر ١٧ به سود پتروشیمی به پایان رسید تا ماهشهری ‌ها با خیال آسوده ‌تری کارشان را ادامه دهند.
با توجه به اختلاف ایجاد شده جذابیتی در کوارتر چهارم بازی وجود نداشت و تماشاگران نفتی هم با سکوت خود نظاره‌گر ادامه رقابت بودند، تماشاگران ماهشهری هم که تقریبا از قهرمانی تیمشان مطمئن بودند ابتدا تیم خوب و سپس حریف را تشویق می‌ کردند.
کوارتر چهارم هم با نتیجه 17 بر 15 به سود پتروشیمی تمام شد.
مهدی کامرانی و حامد آفاق دو ملی پوش با سابقه کشورمان برای تماشای بازی امروز نفت و پتروشیمی در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال در سالن حضور داشتند.
پتروشیمی بندر امام پس از این پیروزی عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد تا به سومین قهرمانی خود در لیگ ایران دست یابد.
7104/6125/6065

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد