سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شادی تماشاگران آبادانی و ماهشهری پس از قهرمانی پتروشیمی بندر امام

آبادان - ایرنا - هواداران تیم های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان روز جمعه پس از کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر به جشن و پایکوبی پرداختند.

به گزارش ایرنا تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد با شکست دادن پالایش نفت آبادان در دیدار فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور بر سکوی قهرمانی قرار گیرد تا تماشاگران هر دو تیم به جشن و پایکوبی بپردازند.

حاشیه های دیدار تیم های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان
* هر دو تیم یک ساعت قبل از آغاز بازی وارد سالن 17 شهریور آبادان شدند.
* تماشاگران کمتری نسبت به بازی روز گذشته در سالن 17 شهریور قرار داشتند.
* مهدی کامرانی و حامد آفاق دو بازیکن ملی پوش ایران به همراه حامد سهراب نژاد کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در سالن 17 شهریور آبادان حضور داشتند.
* محمد جمشیدی و بهنام یخچالی دو بازیکن تیم های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام بدلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند.
* پس از قهرمانی پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال مراسم شادی و پایکوبی این تیم به همراه بازیکنان و تماشاگران نفت آبادان برگزار شد.
* نفتی ها و بازیکنان پتروشیمی که از قهرمانی یک تیم خوزستانی خوشحال بودند در کنار یکدیگر مراسم جشن خود را برگزار کردند که با ورود هواداران به داخل این زمین جشن باشکوه تر برگزار شد.
* بازیکنان دو تیم با موسیقی های محلی و پایکوبی در کنار هواداران خود قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال را جشن گرفتند.
* پس از این مراسم اهدای جام و مدال نیز برگزار شد و بازیکنان دو تیم جام و مدال های خود را که صبح امروز از تهران رسیده بود دریافت کردند.
* تیم پتروشیمی برای برگزاری جشن اصلی خود که در ماهشهر است راهی این شهر شد و آبادانی ها نیز تا یک ساعت بعد از بازی در سالن حضور داشتند و نایب قهرمانی شان را جشن گرفتند.
7104/6125/6065

انتهای پیام /*
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد