سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دادستان دزفول:حکم متهم پرونده کلاهبرداری 400 میلیارد ریالی صادر شد

دزفول - ایرنا - دادستان دزفول از صدور حکم متهم پرونده کلاهبرداری 400 میلیارد ریالی خبر داد و گفت:فرد مذکور با تشکیل یک شرکت در زمینه تولید کمپوست از حدود یکهزار و 500 نفر کلاهبرداری کرده است.

احمد قهرمانی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:الف - پ متهم اصلی این پرونده میلیاردی با تاسیس یک شرکت در زمینه تولید کمپوست فعالیت داشت اما به تعهدات خود در قبال دریافت سرمایه مردم عمل نکرد.
وی اظهار کرد:علاوه بر نامبرده چند نفر دیگر از اعضای شرکت تعاونی م - س که در این زمینه فعالیت داشته اند نیز حکم آنها صادر شده اما اجرای حکم هنوز قطعی نشده است.
دادستان دزفول افزود:در صورت عدم اعتراض متهم حکم صادره قطعی شده اما در صورتیکه متهم به حکم اعتراض کند پرونده به دادگاه تجدید نظر ارجاع داده می شود و پس از بررسی نهایی حکم نهایی به اطلاع مردم رسانده می شود.
قهرمانی افزود:علاوه بر مدیر عامل شرکت مذکور چند نفر دیگر از اعضای این شرکت در حکم اولیه صادره به زندان ، رد مال و جریمه محکوم شده اند.
وی اظهار کرد: این حکم بزودی نهایی و اجرا خواهد شد.
در پی شکایت شماری از شهروندان از شرکت م - س که در زمینه تولید کمپوست فعالیت داشت عوامل اصلی این شرکت تعاونی در سال 1393 دستگیر شده و پرونده آنها پس از تکمیل به شعبه 105جزایی دزفول ارجاع شد.
دادستان دزفول با اشاره به تلاش گسترده دستگاه قضایی برای رسیدگی به پرونده این شرکت افزود:با توجه به تعداد زیاد شکات دستگاه قضایی تلاش گسترده ای برای شناسایی و دستگیری مدیر عامل و عوامل اصلی این شرکت انجام داد.
علاوه بر پرونده شرکت م - س به اتهام کلاهبرداری پرونده شرکت ن - ک نیز که در این زمینه فعالیت داشت با بیش از 200 میلیارد ریال کلاهبرداری از 600 نفر در دستگاه قضایی دزفول در دست بررسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد