سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

توفان خساراتی به شبکه برق اهواز وارد کرد

اهواز - ایرنا - وزش توفان شدید سه شنبه شب در اهواز ، باعث سقوط 25 خط فشار متوسط و 40 اصله پایه و سیم بریدگی های پراکنده در این شهر شد.

عبدالکریم سرداری معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز چهارشنبه به ایرنا گفت: این توفان که سرعت آن 70 کیلومتر در ساعت ثبت شده است خساراتی به شبکه توزیع برق و تاسیسات شبکه وارد کرد.
وی گفت: پس از وقوع این توفان ، ماموران شرکت توزیع برق اهواز بلافاصله برای مرمت شبکه وارد عمل شدند.
وی گفت: شکسته شدن و برخورد شاخ و برگ درختان به شبکه برق سبب خاموشی کوتاه مدت و اتصال کوتاه در شبکه فشار ضعیف شد.
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهوازگفت: در جریان این طوفان 65 مورد سیم بریدگی رخ داده و همزمان تعداد 40 اصله پایه در مناطق مختلف شهر اهوازسقوط کرد که 13 پایه آن در منطقه فاز 2 پادادشهر به وقوع پیوست.
وی در ادامه افزود: با توجه به اعلام آماده باش قبلی همه اکیپ های عملیاتی در محل کار خود حاضر بودند که پس از فروکش کردن توفان بلافاصله طبق اعلام دیسپاچینگ مرکز و سامانه اتفاقات برق 121 محل های وقوع حادثه شناسایی و در دقایق اولیه که در حدود ساعت21 شب گذشته بود تعداد 21 فیدرفشار متوسط برقدارشده و تعدادچهار فیدر دیگر نیز پس از انجام عملیات و مانور بر روی خطوط فشار متوسط،اصلاح و خطوط برقدار شد.
سرداری بیان داشت: با تلاش همه نیروهای فنی و عملیاتی وضعیت شبکه برق در همه مناطق کلانشهر اهواز عادی بوده و گروه ها درحال اورهال بیشتر شبکه برق درکلانشهر اهواز می باشند.
توفان سه شنبه شب همچنین خساراتی به تاسیسات عمومی و درختان و فضای شهر وارد کرد.
6065

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد