سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف و ضبط 96 کیلوگرم حشیش با دستگیری چهار سوداگر مرگ در ماهشهر

اهواز - ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر و کشف و ضبط 96 کیلوگرم حشیش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و به دنبال اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ماهشهر بر روی یک باند از قاچاقچیان و تهیه و توزیع کنندگان مواد افیونی، مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در ماهشهر شناسایی و با هماهنگی قضایی عملیات دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.
وی افزود: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ماهشهر موفق به دستگیری چهار نفر از اعضای باند قاچاق مواد مخدر و کشف و ضبط 96 کیلوگرم حشیش در مخفیگاه قاچاقچیان شد.سرهنگ صالحی در ادامه با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قانونی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی، از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد