سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بیشتر قاچاق در خوزستان مربوط به مواد خوراکی و آرایشی است

صادرات واردات تخلیه بارگیری
شناسهٔ خبر: 3595083 -
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان گفت:  بر اساس آمار به دست آمده، بیشترین میزان قاچاق در استان مربوط به مواد خوراکی و آرایشی و بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله نظرپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان عنوان کرد: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه کشف کالاهای قاچاق در استان صورت گرفت و بر اساس آمار به دست آمده، قاچاق مواد خوراکی آرایشی بهداشتی بیشترین آمار را در این میان به خود اختصاص داده اند.  

فرمانده مرزبانی خوزستان افزود: در مرزهای چذابه و شلمچه نصب دستگاه حمل و نقل چمدان( xRay) به شدت مورد نیاز است البته در کنار پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در بنادر استان نیز نیازمند نصب این دستگاه هستیم.

وی با اشاره با اشاره به آثار اجتماعی و اقتصادی مثبت راه اندازی بنادر هندیجان و شادگان گفت: در این خصوص باید با مدیریتی صحیح به فعالیت های اقتصادی صورت گرفته سمت و سویی مناسب و بر اساس چارچوب های قانونی دهیم.  

نظرپور اظهار کرد: پنج هزار شناور در آبهای استان خوزستان در حال تردد هستند که برای رصد و بررسی بهتر این شناور ها نیازمند تجهیزات جدید هستیم.  

وی تصریح کرد: خوشبختانه تعاملات بسیار خوب صورت گرفته با اداره کل گمرک استان خوزستان، باعث شده تا کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان در سطح کشور دارای نمره قابل قبولی شود و به نسبت سایر استان ها در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: بخش عمده ای از آمار قاچاق در استان مربوط به استان بوشهر و بندر دیلم است که متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح در مرزهای این دو منطقه این نوع قاچاق در آمار خوزستان به ثبت می رسد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد