سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیرکل ورزش خوزستان: به دنبال اجرایی کردن یک درصد بودجه ورزش هستیم

اهواز- ایرنا- مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان گفت: براساس دستورالعمل اجرایی ماده 53 مصوب مجلس شورای اسلامی چهارم اسفندماه 1393 ادارات و ارگانهای دولتی می توانند یک درصد بودجه خود را به امر ورزش اختصاص دهند.

فرامرزکیانی زاده دوشنبه در یک نشست خبری در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ظهار کرد: از این یک درصد بودجه می بایست 40 درصد آن برای امر ورزش کارکنان در دستگاه مربوطه و 60 درصد دیگر برای طرحهای عمرانی اداره کل آموزش وپرورش و اداره ورزش جوانان هزینه شود.
وی با اشاره به اینکه پیش از این چنین مصوبه ای بصورت مکلفی وجود داشت ولی در برنامه چهارم با ادامه آن مخالفت شد گفت : در مصوبه جدید ادارات وشرکتها مجاز به اجرای آن هستند اما مکلف نیستند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: با حمایت استاندار ورزش دوست مقرر شد که از40 درصد سهم ادارات 50 درصد آن توسط اداره مربوط و 50 درصد دیگر در اختیار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرارگیرد.
وی افزود : با این شیوه مشکل تامین بودجه این اداره کل برای اعزام تیمها به مسابقات حل خواهد شد ودیگر دغدغده ای برای اعزام تیمهایمان به مسابقات نخواهیم داشت .
کیانی زاده اظهارداست : برای اجرایی شدن این مساله نیاز به حمایت مطبوعات و رسانه ها داریم.
کیانی زاده در ادامه اظهار داشت : اولویت کاری ما درسال 95 اجرای ماده 53 در خوزستان است و طی چند روز گذشته با چند تن از مدیران استان جلساتی را برگزار و خواستار اجرای این برنامه از سوی آنان شده ایم .
وی گفت: در زمینه استقلال مالی هیاتهای ورزشی از مسئولان هیاتها خواسته ایم در زمینه خود کفا شدن قدمهای اساسی را بردارند و کمتر متکی به اداره ورزش وجوانان باشند.
در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
7160/6064

انتهای پیام /*
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد