سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

1665شعبه اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم درخوزستان تعیین شد

اهواز - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: برای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه خوزستان یک هزار و 665شعبه اخذ رای در نظرگرفته شده است و در مجموع در این مرحله هشت نماینده به مجلس دهم می روند.

فرج الله خبیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرحله اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه هایی که نتیجه نهایی آنان به دور دوم کشیده شده است کلید خورده است اظهار کرد:در حوزه انتخابیه اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه سه نماینده ، حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا یک نماینده ، حوزه انتخابیه آبادان یک نماینده ، حوزه انتخابیه ایذه و باغملک یک نماینده ، حوزه انتخابیه ماهشهر ، امیدیه و هندیجان یک نماینده و حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.
وی با بیان اینکه در این مرحله اول مجلس شورای اسلامی از 14حوزه انتخابیه اصلی استان 10نفر به مجلس راه یافتند افزود: در مرحله دوم انتخابات که دهم اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود تکلیف هشت نفر باقی مانده مشخص خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه گفت: به زودی تعرفه های رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور به استان ارسال می شود.
خبیر افزود: طبق قانون ، 16نامزدی که در شش حوزه انتخابیه خوزستان به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند می توانند تبلیغات رسمی و قانونی خود را از دوم تا هشتم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته انجام دهند.
طبق قانون انتخابات ، کسانی که در مرحله اول انتخابات در حوزه انتخابیه مورد نظر شرکت کرده اند باید در مرحله دوم در همان حوزه انتخابیه ، آرا خود را به صندوق ها بریزند.
رای اولی ها و کسانی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکرده اند در مرحله دوم انتخابات به دلخواه می توانند در هر حوزه انتخابیه به کاندیدای مورد علاقه خود رای دهد.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه 1394به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
در این مرحله تکلیف هر شش نماینده مجلس خبرگان رهبری و 10نماینده مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان مشخص شد.
6065

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد