سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فرمانده مرزبانی خوزستان:آمار کالای قاچاق بوشهر در آمار خوزستان ثبت شده است

اهواز - ایرنا - فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: آمار کالای قاچاقی استان بوشهر به نام خوزستان تمام شده و در آمار کشفیات خوزستان ثبت شده است.

به گزارش ایرنا سردار عبداله نظرپور یکشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق درمحل سرسرای جلسات اداره کل گمرکات خوزستان در اهواز اظهار کرد: بیشتر قاچاق وارد شده به خوزستان از مبادی دیلم و بوشهر است که با کشف این کالاها، آمار آن به نام خوزستان تمام شده و در آمار کشفیات خوزستان ثبت شده است.
وی افزود: در حوزه کشفیات قاچاق در خوزستان کالای وارداتی قاچاق شامل لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی و کالاهای خروجی شامل اقلام سرمایه ای و مورد نیاز مردم از جمله سیمان، سیب زمینی، آرد و کود شیمیایی بوده است.
نظرپور با اشاره به خلا موجود در بحث تجهیزات فنی در گمرکات خوزستان گفت: امیدواریم در بحث راه اندازی تجهیزات در بنادر شادگان، هندیجان و آبادان اقدام و ساماندهی شود.
فرمانده مرزبانی خوزستان ادامه داد: امکانات مبارزه با قاچاق در خوزستان همه قدیمی و مشکل دار است که باید این تجهیزات به روز شود.
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان نیز در این کمیسیون با اشاره به اینکه موارد قاچاق در خوزستان از نظر کمی زیاد نیست گفت: یکی از راهکارهای جدی و پایدار مبارزه با قاچاق قدرتمند بودن مردم مرزنشین ما است.
قدرت اله دهقان با بیان اینکه همه گلوگاه های خوزستان جانمایی مناسب شده ، افزود: بر اساس آخرین برآورد از مشکلات جدی گمرکات، انباریابی و جدا شدن سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، از مجموعه گمرک است که تصمیم گرفتیم که در کنار همه گلوگاه های رسمی عملیات ساخت مکان برای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آغاز شود.
صادرات کالای غیر نفتی از گمرکات خوزستان پارسال به ارزش حدود شش میلیارد دلار بوده است.
در استان خوزستان پنج بازارچه مرزی شادگان، اروند، شلمچه، چذابه و هندیجان فعال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد