سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شناسایی 16 نفر از عوامل تیراندازی‌های اخیر در سربندر

» سرویس: استان ها - خوزستان

فرماندار ماهشهر از شناسایی 16 نفر از عوامل تیراندازی‌های اخیر در شهر سربندر از توابع این شهرستان خبر داد.

منصور قمر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این‌که تیراندازی‌های یکی دو هفته اخیر مخل آسایش شهروندان شهر سربندر شده بود، اظهار کرد: بیشتر تیراندازی‌های هوایی که در سربندر رخ داده در مراسمات عروسی و عزا بوده و دلیل سوءقصد نداشته است. همچنین این تیراندازی‌ها هیچ گونه کشته و زخمی بر جای نگذاشت.

وی ادامه داد: فرمانداری ماهشهر روز گذشته با حضور رییس مجتمع قضایی، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده پاسگاه‌های سربندر و بخشدار سربندر مصوبه‌ای جهت برخورد با افراد خاطی تیرانداز و صدور احکام طولانی برای آنان از سوی مجتمع قضایی تصویب کرد.

قمر با اشاره به شناسایی 16 نفر از خاطیان تیراندازی اخیر گفت: مسئولان اجرایی ماهشهر و سربندر جهت برخورد با این خاطیان قاطعانه از امروز اقدام خواهند کرد. برای شناسایی بیشتر این متخلفان نیز نیازمند همکاری جدی شهروندان سربندری هستیم. فرماندار ماهشهر با تاکید بر لزوم برخورد قضایی با خاطیان افزود: چنان‌که شهروندان شاهد تخلف فردی در این زمینه بوده و متخلف را شناسایی کرده‌اند، لازم است با مسئولان همکاری کرده و با پاسگاه‌های محل سکونت خود یا شماره تلفن 113 ستاد اطلاعات تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد